هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال؛

جدال حساس دایی و آقا معلم/ خوزستانی ها خودزنی می‌کنند

۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۲:۰۶
کد خبر: ۳۸۹۲۰۵
جدال حساس دایی و آقا معلم/ خوزستانی ها خودزنی می‌کنند
با توجه به بازی های چند هفته گذشته لیگ برتر به اوج حساسیت در بالا و انتهای جدول رسیده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با انجام 4 بازی از روز جمعه (20 فروردین) پیگیری خواهد شد.

با توجه به بازی های چند هفته گذشته لیگ برتر به اوج حساسیت در بالا و انتهای جدول رسیده است. تیم های صدر جدول برای رسیدن به قهرمانی در حال تلاش هستند و تیم های پایین جدول برای ماندن در لیگ برتر و همین امر باعث شده که بازی های این هفته و هفته های بعد با حساسیت ویژه ای دنبال شود.

تیم گسترش فولاد که نیم فصل دوم نتایج خوبی را توانسته با کمالوند به دست بیاورد و هفته گذشته یک برد رویایی را در مقابل ذوب آهن به دست آورد در این هفته به مصاف راه آهنی خواهد رفت که این روزها حال خوبی ندارد و رفته رفته به انتهای جدول رسیده است. گسترش در نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن روحیه بسیار خوبی گرفته و نقاط ضعف خودش را برطرف کرد و حالا در پی این است که با برد راه آهن در نیمه بالایی جدول جای خودش را مستحکم تر کند.

در بازی دیگر این هفته دو تیم سیاه جامگان و فولاد به مصاف هم خواهند رفت. تیم سیاه جامگان بعد از یکی دو بازی خوب که در نیم فصل دوم انجام داد بازهم سیر نزولی را گرفته است و در هفته گذشته نیز در یک بازی نزدیک با نتیجه 3 بر 2 مقابل پرسپولیس تن به شکست داد. تیم فولاد نیز که در نیم فصل دوم جابجایی خوبی در جدول داشت با نتایج نسبتا خوبی نسبت به نیم فصل اول در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است و دوست ندارد که سیر صعودی که گرفته قطع بشود.

دو تیم دایی و جلالی نیز در این هفته به هم رسیدند. این بازی در حالی برگزار خواهد شد که دو تیم شرایط خوبی را ندارند. صبا که 9 هفته است طعم پیروزی را نچشیده و در جدول افت زیادی کرده است و تیم سایپا نیز بعد از باخت هفته پیش در مقابل سپاهان حاشیه های درون تیمی اش بیشتر شده و اختلاف بین سرمربی و مدیرعامل تیم از روزهای قبل بیشتر به چشم می خورد. پیروزی در این بازی می تواند برای هر دو تیم حائز اهمیت باشد چون می توانند به نحوی از وضعیت کنونی خارج شوند.

در آخرین دیدار روز جمعه دو تیم خوزستانی در اهواز به مصاف هم خواهند رفت. دو تیمی که شرایطشان در جدول در نقطه عکس هم قرار دارد. استقلال خوزستان به رقم بازی های خوب و نتایج درخشانی که در این فصل گرفته است در رده دوم جدول قرار دارد و برای قهرمانی با تیم های استقلال و پرسپولیس می جنگند. در طرف دیگر استقلال اهواز که مدت هاست در قعر جدول جا خوش کرده به این فکر است که بتواند در 6 بازی که از لیگ باقی مانده از سقوط خودش جلوگیری کند.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال:

جمعه 20 فروردین 95 

سیاه جامگان - فولاد خوزستان           ساعت: 17 - ورزشگاه ثامن

گسترش فولاد- راه آهن                        ساعت: 17 - ورزشگاه اختصاصی گسترش

صبا - سایپا                                           ساعت: 18 - ورزشگاه یادگارامام قم

استقلال اهواز- استقلال خوزستان       ساعت: 19 - ورزشگاه تختی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز