جریمه برای نفت مسجد سلیمان؛

آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد

۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۰۸:۳۲:۵۱
کد خبر: ۳۸۹۳۸۶
آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره برخی از تیم های متخلف لیگ دسته دو و یک صادر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم شهرداری بوشهر واکسین البرز از سری رقابتهای لیگ دسته دوم روز 18 اسفند 94 برگزار شد و از سوی سعید رمضانی مربی تیم اکسین البرز تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور بازی رخ داد. وی به تذکر کتبی و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

پس از درخواست بخشش از سوی محمد دلارا، بازیکن تیم نفت و گاز گچساران مبنی بر بخشش یک جلسه محرومیت باقیمانده، کمیته انضباطی پس از بررسی های لازم از بخشش محرومیت یک جلسه این بازیکن خبر داد و اعلام کرد محرومیت یک جلسه ای این بازیکن از تاریخ 17 فروردین 95 به مدت 6 ماه به حالت تعلیق درآمد و از این پس می تواند تیمش را در مسابقات پیش رو همراهی کند.

دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و فجرشهید سپاسی از رقابتهای لیگ دسته اول برگزار شد که به دلیل تخلف تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان، این تیم به جریمه 30 میلیون ریالی محکوم شد.

همچنین فرشید علیزاده بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل اعتراض به داور بازی و با توجه به محروم بودن و حضور در جایگاه تماشاگران به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز