کم و کاستی ها را برطرف خواهیم کرد

کیهانی: استقبال دوندگان خارجی بی نظیر بود

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۹:۲۳:۳۴
کد خبر: ۳۹۰۰۹۱
کیهانی: استقبال دوندگان خارجی بی نظیر بود
رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: با برگزاری این مسابقات می‌توانیم تاریخ کهن ایران را هم هرچه بیشتر به جهانیان بشناسانیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد برگزاری نخستین دوی بین‌المللی ماراتن در شیراز صحبت کرد. وی دراین خصوص اظهار داشت: این اولین دوره بود که برگزار می‌شد مسلما کم و کاستی‌هایی دیده شد که باید برای دوره‌های بعدی آنها را برطرف کنیم. اشکالاتی که وجود داشت جزئی بود و باید همان ها هم برطرف شود.

وی ادامه داد: استقبال مردم مرودشت از این مسابقه بی نظیر بود و در طول مسیر مسابقه شاید چیزی حدود 20 هزار نفر حضور داشتند و دونده‌های خارجی نیز با دیدن این شرایط متعجب شده بودند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: دوندگان خارجی هم استقبال خوبی کرده بودند که برای سال‌های آینده می‌توانیم نفرات بیشتری را در آن جای دهیم.

کیهانی با اشاره به برگزاری مسابقه در شیراز گفت: با برگزاری این مسابقات می‌توانیم تاریخ کهن ایران را هم هرچه بیشتر به جهانیان بشناسانیم و استان فارس هم خوشبختانه این پتانسیل را دارد.

وی در مورد اینکه مسابقات آغاز فصل قهرمانی کشور هم در شیراز برگزار می‌شود یا خیر، گفت: روز گذشته بازدیدی از خوابگاه‌ها داشتیم و طی روزهای آینده در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.

مسابقه بین المللی ماراتن شیراز با حضور نمایندگانی از 28 کشور جهان برگزار و فرض الله رستمی از قزوین به مقام قهرمانی دست یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز