نایب رئیس انجمن والیبال معلولین:

تمرینات تیم ملی والیبال نشسته بانوان با تغییر در ترکیب و کادر فنی آغاز می شود

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۴:۰۳
کد خبر: ۳۹۰۱۴۶
نایب رئیس انجمن والیبال معلولین از آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی در سال جدید و با تغییرات در کادر فنی و بازیکنان خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، لیلی توکلی، نایب رئیس انجمن والیبال معلولین از آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی در سال جدید و با تغییرات در کادر فنی و بازیکنان خبر داد.

وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین پیرامون این خبر گفت: پس از بازگشت از رقابت های جام بین قاره ای، هفتمین مرحله تمرینات بانوان ملی پوش از 24 فروردین ماه به میزبانی تبریز آغاز خواهد شد و در این مرحله، با تغییراتی در کادر فنی و بازیکنان برگزار می شود.

توکلی افزود: خانم لیلا شمشه، از مربیان خوب والیبال نشسته به جمع کادر فنی افزوده شده و در خصوص بازیکنان نیز 5 بازیکن به ترکیب تیم افزوده شده است.

نایب رئیس انجمن والیبال معلولین در خصوص ترکیب بازیکنان گفت: در اردوی هفتم تقریبا تمام نفراتی که در اعزام چین حضور داشتند، دعوت شدند و افزون بر این افراد، 5 نفر از بازیکنان با سابقه ی تیم ملی نیز در کنار ملی پوشان حضور خواهند داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ترکیب اعزامی به تیم چین با توجه به نیاز کلاس بندی بازیکنان جوان و جدید و نیز ارزشیابی آنها در بازی ها انتخاب شده بود و با توجه به نتایج کسب شده، تصمیم به این تغییرات گرفتیم.

توکلی گفت: اولین بازی ایران در رقابت های جام بین قاره ای، مقابل اوکراین اگرچه منجر به پیروزی تیم ما نشد، اما با 5 گیم خاتمه یافت و این بازی توانست اثر خوبی هم بر تیم و هم بر تماشاچیان داشته باشد و از همین دیدار نشان دادیم که ایران حریف ساده ای نیست.

نایب رئیس انجمن والیبال معلولین تصریح کرد: در طول چهار سال گذشته، تیم ملی بانوان تنها با یک تیم قوی تر از خودش یعنی چین، بازی داشته و هر چه قدر که بازی های تدارکاتی و رویارویی با تیم های قدرتمند بیشتر باشد، تجربه ملی پوشان بیشتر و نتایج بهتری کسب خواهد شد.

وی در پایان گفت: مسابقات جام بین قاره ای محک خوبی برای تیم ملی بود و در رقابت های سنگین است که می شود نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی و بازیکنان را ارزیابی کرد و خوشحالیم که این فرصت برای تیم ملی بانوان به وجود آمد و توانستیم ارتقایی هفت پله ای در جدول رنکنیگ جهانی داشته باشیم و هم اکنون در رتبه ی پنجم جهانی قرار داریم.

مریم ایرانمنش به عنوان سرمربی هدایت ملی پوشان را بر عهده دارد، فرید صائبی، مدیر فنی تیم است و لیلا شمشه و بتول مهران پور نیز به عنوان مربی و پوران سرلک به عنوان نماینده فرهنگی معرفی شده اند.

سرپرستی این اردو که از 24 فروردین تا 2 اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برپا خواهد بود، برعهده معصومه مهروز است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز