پس از برگزاری جلسه کمیته مربیان؛

مصوبات نشست فدراسیون کشتی اعلام شد

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۳:۱۲
کد خبر: ۳۹۰۳۱۲
مصوبات نشست فدراسیون کشتی اعلام شد
مصوبات جلسه امروز کمیته مربیان فدراسیون کشتی اعلام شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نخستین جلسه کمیته مربیان فدراسیون کشتی، در سال 95، بعد از ظهر دیروز (شنبه) با حضور اعضاء در محل خانه کشتی شماره یک تهران برگزار شد.

مصوبات این جلسه به شرح زیر است:

1-مقرر گردید کلاس کنترل مربیان دارای دفترچه مربیگری در کشتی های سنتی از سوی فدراسیون کشتی برگزار شود. در این کلاس کنترل که در دو مرحله برگزار خواهد شد، کلیه دفترچه های مربیگری صادره از سوی فدراسیون های زورخانه ای، همگانی، رزمی و روستایی و عشایری که تاریخ صدور آن ها تا انتهای سال 1393 می باشد، مورد قبول فدراسیون کشتی خواهد بود. مربیان دارای دفترچه های یادشده در صورتیکه در کلاس کنترل ذیربط نمره قبولی لازم را کسب نمایند، می توانند گواهی فعالیت در امر مربیگری کشتی سنتی مربوطه را از سوی فدراسیون کشتی دریافت کنند.

2-مـقرر گردیـد مـدرسـان نـظری کـلاس هـای کنتــرل بنـد یـکم ایـن صـورتـجلـسـه، از طـرف "کمـیته تعیین مدرس" مشخص گردد، و مدرسان عملی نیز با توجه به شرایط خاص رشته های مذکور، در بخش آقایان از افراد واجد شرایط توسط کمیته کشتی های سنتی ، و در بخش بانوان ، با توجه به شرایط موجود ، از سوی حوزه معاونت بانوان، به "کمیته تعیین مدرس" معرفی شوند.

3- بنابه پیشنهاد اعضاء کمیته مربیان ، به تعداد اعضاء کمیته تعیین مدرسان عملی و نظری، یک نماینده به معرفی معاونت بانوان اضافه گردد. موضوع مذکور باید در قالب اصلاحیه ای به مراجع مربوطه در فدراسیون کشتی اعلام شود.

4-بنابه پیشنهاد اعضاء کمیته مربیان، در صورتیکه شرایط لازم برای کلاس های کنترل در بخش عملی در رشته های کشتی های سنتی واجد شرایط فراهم گردد، از مدرسان خارجی نیز استفاده خواهد شد.

5-هرگونه تصمیم گیری در خصوص کلاس های استاژ کشتی های سنتی، منوط به جمع بندی و ارزیابی از نتایج مربوط به کلاس های کنترل کشتی های مذکور خواهد بود.

6-مقـرر گردیـد مبـنای سـال کلـیه کلاس هـای مـربیـگری، سـال شمـسی بـاشد. بـر همـین اسـاس، کلیه کلاس های کنترل مربیان در تمامی درجات (3،2،1) در دو مرحله و تا پایان شهریور ماه هر سال برگزار می گردد و در شش ماهه دوم، کارگاه های فنی تعیین مربیان واجد شرایط برای دریافت دفترچه طلایی دنبال خواهد شد.

7-مربیانی می توانند برای کارگاه های تعیین دفترچه طلایی شرکت نمایند ، که جزء مربیان فعال درجه یک (بر مبنای معرفی هیات کشتی استان ذیربط) نیز باشند.

8-صرفاً مربیان درجه سه ملی که در کلاس های کنترل شرکت میکنند با توجه به اینکه در صورت عدم کسب حداقل نمره لازم، از دفترچه مربیگری محروم و غیر فعال محسوب می شوند، در صورتیکه در مرحله اول کلاس های کنترل درجه ذیربط خود ، شرکت کرده ، و نمره قبولی لازم را دریافت نکرده باشند، می توانند در مرحله دوم کلاس کنترل (بعنوان فرصت مجدد بدون پرداخت وجه) نیز شرکت نمایند.

9- مقرر گردید اعضاء کمیته مربیان، تا پایان زمان عضویت در کمیته مربیان، از لیست مدرسان کنترل درجه یک و ارتقاء 2 به 1 مربیان ملی حذف شوند و در این خصوص از سایر مدرسان استفاده شود.

10-مقرر گردید سرفصل های تدریس عملی درجات (3،2،1) در رشته آزاد توسط آقایان امیر توکلیان، رضـا لایق و عـلی اکبـر دودانگه، و در رشته فرنگی توسط آقایان ناصر نوربخش، علی اشکانی و حـمید بـاوفا تنـظیم و در جـلسه آتـی کـمیته مربیان ارائه گردد. همچنین سرفصل های نظری تدریس کلاس های درجات 3،2،1 مربیگری ملـی، از سـوی انـستیتو ارائـه و تـوسـط خـانـم دکتر منظمی، آقای حمید بنی تمیم و آقای احد پازاج بررسی و اعلام نظر شود.

11-مـقرر گـردیـد تصمیم گیری لازم در خصوص برگزاری کلاس های استاژ و ارتقاء کشتی های آزاد و فرنگی تا پایان سال 1395 و انجام ارزیابی لازم در این خصوص، تا پس از اتمام کلاس های کنترل مربیگری در سال جاری به تعویق بیافتد.

12-مـقرر گـردید تنـها مربیانی مجوز حضور به عنوان کوچینـگ در مـسابقات استـانی و مـلی را دارند، که دارای دفترچه مربیگری اعم از 3،2،1 بوده باشند.

13-مقرر گردید به منظور هماهنگی بیشتر و همسان سازی اطلاعات مربیان محترم از ضوابط داوری جاری، در هنگام برگزاری مسابقات استانی، کلینیک مربیان از سوی هیات های کشتی استان ها نیز برگزار گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز