نفرات برتر دومیدانی انتخابی بزرگسالان وجوانان لرستان معرفی شدند

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۹:۱۴
کد خبر: ۳۹۰۳۶۳
نفرات برتر دومیدانی انتخابی بزرگسالان وجوانان لرستان معرفی شدند
مسابقات انتخابی دوومیدانی جوانان و بزرگ‌سالان لرستان در خرم‌آبادبا معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،مسابقات انتخابی دوومیدانی جوانان و بزرگ‌سالان لرستان که با حضور یک‌صد ورزشکار در خرم‌آباد جریان داشت،  با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. 

در این مسابقات که با حضور تیم‌های خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت، نورآباد، رومشکان، پل‌دختر، الیگودرز، الشتر و دورود برگزار شد، ورزشکاران در مواد مختلف به رقابت پرداختند. 

 

در پایان این مسابقات و در ماده 100 متر امیرحسین سلطان‌پناه از خرم‌آباد، 200 متر سجاد زارع از خرم‌آباد، 400 متر امید سیاه‌پوش از خرم‌آباد، 800 متر ارسلان آرام از بروجرد، 1500 متر امیرحسین نوری از بروجرد، 110 مانع مهدی نظامی از بروجرد، 3000 متر سید یاسر موسوی از نورآباد، 5000 متر کامران نصرالهی از بروجرد، پرتاب دیسک شهاب زندی از بروجرد، پرتاب وزنه امیر رحمتی از خرم‌آباد، پرتاب نیزه بهزاد عزیزی از خرم‌آباد و پیاده‌روی 5 کیلومتر علی‌میرزا صفربیرانوند از خرم‌آباد به عنوان نفرات برتر مواد مختلف معرفی شدند. 

 در رده جوانان 8 نفر و در رده بزرگ‌سالان نیز 8 نفر بنا به نظر شورای فنی هیات دوومیدانی استان به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

 مسابقات قهرمانی بزرگ‌سالان کشور در تاریخ‌های 2 و 3 اردی‌بهشت‌ماه در شیراز و مسابقات جوانان در روزهای 9 و 10 اردی‌بهشت‌ماه در تهران برگزار خواهد شد.

تیم جوانان لرستان در سال گذشته عنوان سوم تیمی کشور را در بین 31 استان کسب کرده بود و هیات دوومیدانی استان در نظر دارد با برگزاری اردوی تدارکاتی حضوری قدرتمند در این مسابقات داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز