هفته‌ی سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور

خیبر خرم آباد در اندیشه توقف شهرداری اردبیل

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۴۲:۴۶
کد خبر: ۳۹۰۳۹۷
خیبر خرم آباد در اندیشه توقف شهرداری اردبیل
هفته‌ی سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 و 30 دقیقه روز دوشنبه 23 فروردین‌ماه با انجام 10 بازی پی‌گیری می‌شود.
 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،خیبری‌ها همچنان با مشکلات مالی دست به گریبان هستند‌. آن قدر از مشکلات مالی خیبر مطلب نوشتیم و افاقه‌ای نشد که دیگر خودمان هم خسته شده‌ایم، پس به همین یک خط اکتفا می‌کنیم!
 شیرمردان خیبر در حالی رو در روی شهرداری اردبیل قرار می‌گیرند که نماینده فوتبال استان شمالی آذری‌تبارها برای فرار از سقوط، تمامی عزم خود را به کار خواهد گرفت بلکه پیروز این رقابت باشد. آمدن "احد شیخ‌لاری" مربی کهنه‌کار و تبریزی به جمع قرمزپوشان شهرداری به جای محمد احمدزاده، شوک روانی مثبتی در پی داشت و این مربی کاردان با تدابیر خود از نظر روحی و روانی شهرداری را در وضعیت بهتری قرار داد.
نقطه ی اشتراک هر دو تیم خیبر و شهرداری به پیروزی‌های ارزشمند هفته‌ی قبل بر می‌گردد. خیبر در خرم‌آباد با نتیجه 2 بر صفر سنگین‌ترین شکست فصل را تیم مدعی مس کرمان تحمیل کرد و شهرداری نیز با نتیجه 5 بر 2 آلومینیوم هرمزگان قعرنشین را در زمین حریف شکست داد.
در حال حاضر خیبر با 39 امتیاز در رده 13 جدول رده‌بندی و شهرداری اردبیل با 34 امتیاز در رده 15 دارند.
"احد شیخ‌لاری" سرمربی شهرداری در مصاحبه با رسانه‌های محلی اردبیل از تماشاگران شهرداری درخواست کرده که با حضور در ورزشگاه تختی به تشویق تیم خود بپردازند. شیخ‌لاری ماندن شهرداری اردبیل در لیگ یک را مستلزم حمایت تمامی مسوولان شهر اردبیل دانست.
اظهارات سرمربی تیم اردبیلی در حالی بیان شد که مسوولان شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل تا هفته سی و سوم به تمامی تعهدات خود در قبال بازیکنان عمل کرده و از نظر امکانات نیز شرایط شهرداری مطلوب بوده است.
خیبری‌ها در سفری طولانی، شبانه و  12 ساعته، اوایل صبح شنبه به اردبیل رسیدند. "علی نیکبخت" سرمربی این تیم طی اقدامی عجیب در این بازی حساس به "حمید گلزاری" هافبک دونده و تاثیرگذار سبزپوشان و زننده یکی از گل‌های خیبر مقابل اردبیل در بازی رفت، استراحت داده  و او را همراه با مجید هوتن به اردبیل نبرده است!
شاگردان نیکبخت در مقابل تیم فیزیکی و باتجربه‌ی شهرداری بازی سختی در پیش خواهند داشت و بی‌تردید اندیشه‌های تاکتیکی سرمربی خیبر به دفاع زنجیره‌ای و جمع شدن در زمین خودی شکل می‌گیرد. مهم‌ترین حربه‌ی نیکبخت در مقابل شهرداری دوندگی بی‌امان بازیکنان و استفاده از ضدحملات ترسیم شده است.
کسب یک امتیاز برای خیبر در این بازی خارج از خانه نتیجه‌ای قابل قبول تلقی می‌شود، هر چند که اگر خیبری‌ها بازی با تمرکز و هوشیارانه‌ای به نمایش بگذارند کسب پیروزی نیز دور از انتظار نیست، چرا که تیم اردبیلی در زمین خود نسبت به خارج از خانه بعضاً ضعیف‌تر عمل کرده است.
سرخ‌پوشان اردبیل تا به حال در 16 دیدار میزبان بودند که از این بازی‌ها 6 برد و 3 تساوی و 7 باخت داشته‌اند و از طرف دیگر خیبری‌ها نیز از مجموع 16 دیداری که به عنوان میهمان به زمین مسابقه رفته‌اند 3 برد و 6 تساوی و 7 باخت کسب کرده‌اند. البته خیبر در 3 بازی خارج از خانه‌ی اخیرش نتوانسته پیروز شود و یک تساوی در بابل و 2 شکست سنگین در اراک و همدان نتیجه کارش در این 3 بازی بوده است.
تیم شهرداری اردبیل در صورت کسب برد در این دیدار در خوشبینانه‌ترین حالت با یک پله صعود به رده 14 صعود می‌کند و خیبر خرم‌آباد نیز در صورت برد می‌توانند تا رده دهم جدول بالا بیاید.
بازی دور رفت این 2 تیم که دوشنبه 18 آبان به قضاوت احمد صالحی در ورزشگاه تختی خرم‌آباد تختی خرم‌آباد برگزار شد با نتیجه مساوی 3-3 به پایان رسید. البته گل تساوی شهرداری در دقیقه 92 وارد دروازه خیبر شد.
قضاوت بازی روز دوشنبه خیبر خرم‌آباد و شهرداری اردبیل بر عهده "سعید بخشی"زاده" داور بین‌المللی 43 ساله اهل فومن گیلان است و بابک عباسقلی‌زاده و حسین سلیمانی او را به عنوان کمک در این بازی همراهی می‌کنند.

قرار است این بازی عصر دوشنبه از شبکه استانی سبلان اردبیل به صورت زنده پخش شود.

رضا طولابی یافته

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز