همیشه مورد توهین قرار می گیرم

خلعتبری: کاپیتانی نویدکیا باعث افتخار من است/ مقابل استقلال شانس نداشتیم

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۱۰:۴۵
کد خبر: ۳۹۰۴۷۰
خلعتبری: کاپیتانی نویدکیا باعث افتخار من است/ مقابل استقلال شانس نداشتیم
مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: افتخار می کنم که نویدکیا کاپیتان تیم ماست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمدرضا خلعتبری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال تهران با ابراز رضایت از عملکرد هم تیمی هایش گفت: بازی خوبی از خود ارائه کردیم و حتی می توانستیم برنده این دیدار باشیم اما متاسفانه شانس با ما یار نبود و یکی دو موقعیت صددرصد را از دست دادیم.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا نویدکیا در هتل ماند و همراه تیم به ورزشگاه نیامد گفت: من در این خصوص صحبت نمی کنم و این موضوع را باید از خود نویدکیا سئوال کنید. من تنها می توانم در خصوص مسائل فنی صحبت کنم اما یک جمله بگویم و آن این است که افتخار می کنم در تیمی بازی می کنم که کاپیتان آن نویدکیا است که بزرگ تیم سپاهان است و سالها است که برای این تیم زحمت کشیده است.

مهاجم سپاهان در پاسخ به این سئوال که آیا همه بازیکنان با استیماچ مشکل دارند گفت: ما بازیکن هستیم و باید از سرمربی اطاعت کنیم چه بازی کنیم و چه بازی نکنیم بنابراین تا زمانی که او سرمربی ماست باید تابع نظرات او باشیم.

وی در پاسخ به این سئوال که امروز هم توسط هواداران استقلال مورد توهین قرار گرفته اید گفت: متاسفانه چه مقابل پرسپولیس و یا استقلال بازی کنم و یا در تبریز همیشه مورد توهین قرار می گیرم. با توجه به اینکه نه حرکت زشتی می کنم و نه کری برای آنها می خوانم اما متاسفانه همیشه مورد توهین قرار می گیرم.

خلعتبری در پایان گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا در پنج بازی باقیمانده بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم تا بتوانیم خود را به بالای جدول برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز