با حضور در مجموعه آزادی؛

سجادی از دو اردوی المپیکی بازدید کرد

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۳:۳۷
کد خبر: ۳۹۱۰۴۲
سجادی از دو اردوی المپیکی بازدید کرد
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در مجموعه آزادی از تمرینات تیم های ملی والیبال و تیراندازی با کمان به منظور آماده سازی حضور موفق در رقابتهای کسب سهمیه ریو بازدید کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سیدنصرالله سجادی در ادامه بازدیدهای خود از تمرینات رشته های مختلف المپیکی با حضور در محل اردوی تیم های ملی والیبال و تیراندازی با کمان در جریان روند تمرینات آنها قرار گرفت. همچنین در این بازدید مربیان و رییس فدراسیون تیر ‌و‌ کمان نیز حضور داشتند.

معاون وزیر ورزش در بازدید از تمرینات ملی پوشان تیراندازی باکمان، گفت: خوشبختانه این رشته ورزشی پس از بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی از پیشرفت خوبی برخوردار شده و مورد توجه جامعه قرار گرفته است که امیدواریم شاهد موفقیت در کسب سهمیه های باقیمانده از این رشته برای المپیک ریو باشیم.

سجادی افزود: امسال سال کسب سهمیه ومهمترین رویداد ورزشی برای ورزشکاران است.بنابراین حضور این رشته در بازی های ریو2016 می تواند مورد توجه بیشتر مسئولان و جامعه باشد و هم به تشویق و جذب جوانان دراین رشته منجر شود.

گفته می شود امروز رئیس کمیته ملی المپیک نیز از اردوی تیم ملی والیبال بازدید خواهد کرد.

تیم ملی والیبال ایران این روزها خود را برای کسب یک سهمیه تیمی المپیک ریو در رقابت های انتخابی این رشته آماده می کند که قرار است هشتم تا شانزدهم خرداد ماه در ژاپن برگزار شود.

رئیس کمیته ملی المپیک چندی پیش در جریان بازدید از اردوی تمرینی یکی از رشته های المپیکی،گفت: والیبال تنها رشته تیمی است که شانس کسب سهمیه دارد و امیدواری ما برای کسب سهمیه ریو از این رشته تیمی بالاست.

در بخش تیراندازی با کمان هم تاکنون زهرا نعمتی بانوی کماندار تیم ملی جانبازان و معلولین برای نخستین بار در بخش انفرادی دو سهمیه المپیکی و پارالمپیک ریو 2016 را در رقابت های قهرمانی آسیا، تایلند کسب کرده است. در حال حاضر کسب سهمیه تیمی زنان، مردان و انفرادی مردان در مسابقات تیراندازی با کمان باقی مانده که رقابت های انتخابی آن خرداد ماه در ترکیه برگزار می شود.

ورزش ایران تاکنون در10رشته در دو بخش زنان و مردان به صورت انفرادی 36سهمیه المپیک را کسب کرده است و تلاش ها برای کسب 20 سهمیه دیگر همچنان ادامه دارد.

در المپیک 2012 لندن، کاروان ورزش ایران با کسب 54 سهمیه ( 8 زن و 46 ورزشکار مرد) حضور داشت که با کسب 12 مدال توسط قهرمانان کشور، در رتبه هفدهم ایستاد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز