کادر فنی نه ۱۰۰ درصد بلکه ۲۰۰ درصد تلاش خود را برای المپیکی شدن می کند

داورزنی: حمایت دولت از والیبال قابل تقدیر است

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۸:۰۳
کد خبر: ۳۹۱۲۹۳
داورزنی: حمایت دولت از والیبال قابل تقدیر است
رئیس فدراسیون والیبال گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران حمایت خوبی از والیبال و برنامه های آن دارد که قابل تقدیر است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمدرضا داورزنی در حاشیه بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از تمرین تیم ملی والیبال افزود: ابتدا از مجموعه دولت که از برنامه های فدراسیون والیبال حمایت می کند، تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در این زمینه همکاری نزدیکی با فدراسیون دارند، گفت: این دو نهاد کمک می کنند که والیبال در مسیر رشد خود مشکلی نداشته باشد. توجه دوستان در این دو نهاد ورزشی به والیبال برای فدراسیون و تیم ملی ارزشمند است.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: پیگیری های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دلگرمی به تیم ملی والیبال می هد و بازیکنان باور دارند که تنها نیستند و در مسیر سخت کسب سهمیه خیلی ها از آنان حمایت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مجموعه ورزش کشور این دغدغه را دارد که والیبال به عنوان تنها رشته تیمی ایران سهمیه المپیک ریو کسب کند، گفت: خوشحالیم که مجموعه ورزشی کشور از هیچ کمکی برای رسیدن والیبال به هدف خود دریغ نمی کنند.

داورزنی گفت: در صورت محقق شدن کسب سهمیه والیبال، یکی از آرزوی های ورزش ایران که قدمت 52 ساله دارد، برآورده می شود.

وی با بیان اینکه والیبال ایران در 10 سال گذشته مسیری طی کرده است که مردم انتظار شکست هم از آن ندارند، گفت: افکار عمومی تنها پیروزی از والیبال می خواهند و فدراسیون نیز تلاش دارد که به این انتظار پاسخ مثبت دهد.

رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: این نوید را به مردم بدهم که کادر فنی تیم ملی نه 100 درصد بلکه 200 درصد تلاش خود را برای آمادگی تیم ملی به کار گرفته است تا تیم را آماده کسب سهمیه می کند.

وی در تشریح برنامه های آتی تیم ملی والیبال گفت: 20 اردیبهشت ماه تیم ایران به فرانسه می رود و دو مسابقه تدارکاتی با فرانسه برگزار خواهد کرد. ملی پوشان هشت روز زودتر از مسابقات انتخابی المپیک راهی توکیو می شود تا از نظر آب و هوایی و شرایط جغرافیایی برای مسابقات آماده شود.

داورزنی تاکید کرد: مسیر پروازی ویژه (بیزینس کلاس) در نظر گرفتیم که بازیکنان به راحتی مسیر تهران تا توکیو را طی کنند و بلافاصله تمرینات خود را آغاز کنند. مشکل خاصی نداریم اما محتاج دعای مردم عزیز برای موفقیت تیم ملی هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز