شاهد بهترین عملکرد تیم ملی در دیدارهای پیش رو خواهیم بود

عرب عامری: در قرعه مناسبی قرار داریم

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۲:۲۹
کد خبر: ۳۹۱۳۳۲
عرب عامری: در قرعه مناسبی قرار داریم
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان درباره قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه گفت: قرعه خوبی نصیب ایران شده و امیدوارم بهترین عملکرد را در دیدارهای پیش رو داشته باشیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، الهه عرب عامری نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان گفت: با توجه به قرعه کشی صورت گرفته، ایران در قرعه نسبتا مناسبی قرار دارد و خوشحالم از اینکه تیم ملی ایران با حریفانی به رقابت می پردازد که مردم ایران شاهد بازیهای بسیار جذاب و قشنگی خواهند بود. 

وی در ادامه بیان کرد: کره جنوبی، ازبکستان و قطر بارها و بارها به مصاف تیم ملی ایران رفته اند که اکثرا موفق نبوده اند و امیدوار در این دوره نیز ایران پرقدرت تر از همیشه ازبکستان و دیگر تیمها را شکست دهد و با اقتدار و به صورت مستقیم به جام جهانی 2018 روسیه صعود کند. تیم چین نیز حریف دست و پا بسته ای نیست اما مقابل ایران حرفی برای گفتن ندارد و در نهایت تیم سوریه نیز باتوجه به شرایطی که دارد، حریف سختی برای ما نخواهد بود.
 
رئیس کمیته بانوان گفت: با برنامه ریزی مناسبی که کادر فنی تیم ملی برای حضور در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه انجام خواهد داد بدون شک اتفاقات بسیار خوبی در انتظار فوتبال ایران است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز