ابراهیمی: تمامی امکانات را برای میزبانی مسابقات بین المللی فراهم می کنیم

۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۵:۰۳
کد خبر: ۳۹۱۸۰۷
ابراهیمی: تمامی امکانات را برای میزبانی مسابقات بین المللی فراهم می کنیم
مدیرکل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ما آمادگی خود را برای هر نوع تعامل و همکاری با سازمان جهانی فوتبال ساحلی اعلام می کنیم.

روز گذشته جلسه ای با حضور جوزف پونست، ابراهیمی مدیرکل منطقه آزاد کیش، جلالی مدیر ورزش منطقه آزاد کیش، پازوکی رئیس هیات فوتبال جزیره و پریا شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی تشکیل شد.

در ابتدای جلسه پریا شهریاری درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر و همچنین موفقیت های تیم ملی را برای حاضرین بیان کرد و ضمن تشکر از مسئولین جزیره کیش به دلیل میزبانی اظهار امیدواری کرد که فعالیت این رشته در این جزیره افزایش یابد.
 
در ادامه ابراهیمی ضمن خوشامدگویی به حاضرین گفت: سال گذشته میزبان مسابقات والیبال جهانی ساحلی بودیم که خوشبختانه عملکرد خوبی در زمینه میزبانی این مسابقات داشتیم در حال حاضر تمام تلاش خود را می کنیم با کسب میزبانی مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی تاثیر بسزایی در رشد و توسعه این ورزش داشته باشیم. در ادامه تاکید کرد: همه امکانات موردنیاز را در همین راستا فراهم خواهیم کرد و در اولین فرصت پس از دریافت نقشه و استانداردهای مورد نیاز نسبت به ساخت و تکمیل ورزشگاه فوتبال ساحلی جزیره اقدام خواهیم کرد.
 
همچنین جلالی در ادامه این نشست گفت: با توجه به تجربه خوبی که در میزبانی مسابقات بین المللی در همه رشته در جزیره کیش داشتیم امیدوارم در صورت کسب میزبانی در رشته فوتبال ساحلی تمام تلاش خود را در این زمینه خواهیم کرد که این مسابقات را به نحو احسن میزبانی کنیم. خوشبختانه زمین فوتبال ساحلی در کنار ساحل بسیار زبیای کیش قرار داد و این به جذابیت های آن افزایش می دهد. بنده سالها در ورزش در رشته های مختلف فعالیت های گوناگونی داشته ام و در حال حاضر به عنوان رئیس ورزش منطقه آزاد کیش در حال فعالیت هستم.
 
گفتنی است، پازوکی رئیس هیات فوتبال جزیره کیش نیز در تمام بازدیدها حضور داشت و تمامی نواقص به وی توضیح داده شد تا طی همکاری های دوجانبه با سازمان جهانی فوتبال ساحلی نسبت به برطرف کردن این نواقض اقدام کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز