از داوری ها متضرر شدیم

کاظمی: ما لابی بلد نیستیم که انجام بدهیم

۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۱:۲۱:۴۵
کد خبر: ۳۹۲۳۲۳
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: فقط می خواهیم که حقمان را از این فوتبال بگیریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فرهاد کاظمی پس از تساوی تیمش برابر سایپا در نشست خبری اظهار کرد: متأسفانه هر صحبتی که من انجام می‌دهم از سوی تلویزیون پخش نمی‌شود. در بازی قبلی سه پنالتی ما را داور نگرفت. در دیدار مقابل فولاد چهار پنالتی ما گرفته نشد، من به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال گفتم که حواستان جمع باشد، ما از همه خواستیم که حواسشان جمع باشد، ما لابی بلد نیستیم که انجام دهیم. فقط می خواهیم که حقمان را از این فوتبال بگیریم. ما چه کار به یوفا داریم که به خاطر نماینده آن‌ها بازیمان باید 7 بعد از ظهر انجام شود، تیم هم رده ما در جدول روز شنبه بازی می‌کند. شکایت‌مان از صبا و راه آهن پی‌گیری نشده است.

وی افزود: آقایان شهامت داشته باشید بگویید که من اشتباه کردم چرا پرونده ی ما مربوط به شکایتمان از راه آهن هنوز رسیدگی نشده است. من درباره بازی چه بگویم هفت سال است که درباره لابی بازهای فوتبال های ایران صحبت می‌کنم. بعدها می‌فهمید که من چه صحبت هایی مطرح کردم. هفت سال نگذاشتند که من کار کنم، کسی هم نگفت حالت چطور است. من درباره‌ی فوتبال چه صحبتی مطرح کنم؟ من به فدراسیون فوتبال نامه دادم و گفتم که مراقب داوران فوتبال باشید، حال فردا که آقایان رد صلاحیت شده اند و ممنوع‌الکار شده اند می‌فهمند من هفت سال چه کشیدم. درباره‌ی مسائل فنی چیزی نمی توانم بگویم. فقط می‌توانم بگویم داور اوت ما را به نفع حریف گرفت و همان به گل تبدیل شد. آقای عادلی داور جوانی است و من امیدوارم موفق شود. من از آقای شاهین حاج بابایی ناراحتم که هفته ی قبل چهار پنالتی ما را نگرفت. این گونه مسائل سناریو و بازی است.

کاظمی با بیان اینکه کسی حق سیاه جامگان را نمی دهد گفت: مرد باشید و بگویید حق سیاه جامگان را خورده ایم، من هم می‌گویم مخلص شما هستم و دیگر حرفی نمی‌زنم، شما وقتی اشتباه می‌کنید باید عذرخواهی کنید، من فیلم های بازی هایی که داور پنالتی مان را نگرفته است به فدراسیون فوتبال داده ام.

وی ادامه داد: تیم ما شخصی اداره می‌شود و هیچ نماینده‌ای پشت آن نیست. هیچ کسی نیست که حق ما را بگیرد. شما مطمئن باشید با این حال ما صددرصد در لیگ می‌مانیم. اما نمی‌گذارند که به هدفمان برسیم. اگر پنالتی های ما را می‌گرفتند الان 38 امتیازی بودیم و سیاه جامگان مدعی عنوان قهرمانی بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شکایت ما از راه آهن هنوز بلاتکلیف است چون سازمان لیگ اجازه نمی‌دهد کمیته انضباطی رای صادر کند زیرا سازمان لیگ خودش اشتباه کرده و کارت فرید کریمی را صادر کرده است. همین الان سازمان لیگ اعتراف کند که اشتباه کرده است. ما هم می‌گوییم که اشتباه کردیم شکایت کردیم. حال روز یکشنبه جلسه‌ی کمیته انضباطی برگزار می‌شود اما ما زوری نداریم که حقمان را بگیریم. هفت سال است که یک تنه دارم با آقایان می‌جنگم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز