به هدفمان نرسیدیم

توخل: شکست در آنفلید منطقی نبود

۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۵:۲۵
کد خبر: ۳۹۲۳۷۲
توخل: شکست در آنفلید منطقی نبود
سرمربی تیم فوتبال دورتموند گفت: نمی‌ توانم درباره این شکست توضیحی بدهم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی بوروسیا دورتموند شکست برابر لیورپول را منطقی نمی‌داند.

دورتموند پنجشنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا چهار بر سه از میزبانش لیورپول شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی بازماند. دیدار رفت در آلمان یک بر یک مساوی شده بود. دورتموند در دیدار دیشب ابتدا دو گل زد. در ادامه لیورپول یک گل را جبران کرد اما تیم مهمان یک گل دیگر به ثمر رساند. در ادامه لیورپول بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه 91 گل پیروزی را وارد دروازه حریف کرد.

توماس توخل پس از بازی گفت: در حقیقت نمی‌توانم درباره این شکست توضیحی بدهم. این اتفاق منطقی نبود و خیلی احساسی بود. زمانی که بازی در دقایق پایانی با تساوی سه به سه پیش می‌رفت همه فکر می کردند همه چیز تمام شده و سرنوشت دو تیم مشخص شده است.نتوانستیم به هدف خود برسیم. باید این شکست را بپذیریم. ما بازنده سربلند هستیم و این پیروزی را به لیورپول تبریک می‌گویم.

توخل افزود: خیلی خوب شروع کردیم و در نیمه نخست می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما این کار را انجام ندادیم. تا به ثمر رسیدن گل سوم توسط مارکو رویس در وضعیت خیلی خوبی قرار داشتیم اما پس از آن کنترل بازی را از دست دادیم. در فوتبال اگر خطری روی دروازه حریف ایجاد نکنید بدان معناست که در سطح خوبی نیستید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز