احمدزاده جداگانه تمرین کرد؛

آغاز تمرینات پرسپولیس برای بازی با آبی‌های اهواز

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۸:۵۹
کد خبر: ۳۹۲۸۴۹
آغاز تمرینات پرسپولیس برای بازی با آبی‌های اهواز
دربی تمام شد و پرسپولیس که حالا باید موقعیت خود در صدر جدول را حفظ کند، از امروز تمرینات خود را برای بازی با استقلال اهواز آغاز کرد.

به گزارش  سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان که باید برای بازی هفته بعد خود راهی اهواز شوند، از ساعت 11:25 امروز تمرینات خود را برای این دیدار در درفشی‌فر آغاز کردند.

برای تمرین امروز، رضا خالقی‌فر همچنان جدای از تیم بود و برنامه فیزیوتراپی خود را دنبال کرد. فرشاد احمدزاده هم به خاطر آسیب‌دیدگی مختصری که داشت، زیر نظر کادر پزشکی و در کنار زمین برنامه سبک داشت، البته مشکل احمدزاده جدی اعلام نشده است.

تمرین با گرم کردن آغاز شد و پس از آن دروازه‌بان‌ها برای انجام تمرینات اختصاصی زیر نظر ایگور پانادیچ جدا شدند.

در جریان این تمرین، گروه مستندساز از تلویزیون کرواسی که برای تهیه گزارش از ایران و دربی آمده است، حاضر بود.

علیرضا نورمحمدی هم که سرما خورده بود، ابتدا در سالن تمرین کرد سپس به زمین آمد و در بخشی از تمرین با سرخپوشان بود اما با شروع کار با توپ، به توصیه کادر پزشکی و کادر فنی برای استراحت رفت.

هواداران پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر هم حسابی شاد و خوشحال بودند. آنها همه اعضای تیم بویژه گلزنان را تشویق کردند. همچنین از کاپیتان هادی نوروزی که پلاکاردی از او در ارتباط با قهرمانی پرسپولیس نیز در ورزشگاه نصب شده است، نیز یاد شد و مورد تشویق قرار گرفت.

بازیکنان ترکیب اصلی بازی روز جمعه، بعد از حدود 30 دقیقه از شروع تمرین، از جمع سایر نفرات جدا شده و به دویدن نرم دور زمین پرداختند.

سایر بازیکنان پرسپولیس تمرین سنگین‌تری را دنبال کردند که به ترتیب از برنامه‌های بدنسازی و در ادامه فوتبال دروازه کوچک اختصاص داشت. بخشی از تمرین هم شوتزنی بود که زیر نظر مصطفی قنبرپور دنبال شد و سوشا مکانی بدلیل حضور در ترکیب اصلی بازی دربی، از این بخش معاف بود. پایان بخش تمرین سرخپوشان هم انجام تمرینات سرعتی بود و برنامه سرخپوشان در ساعت 12:25 به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز