رقابت های جودو قهرمانی آسیا – ازبکستان

قرعه کشی رقابت های تیمی در تاشکند/ قرعه دشوار برای ایران

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۲۰:۰۸:۳۷
کد خبر: ۳۹۳۱۰۱
قرعه کشی رقابت های تیمی در تاشکند/ قرعه دشوار برای ایران
مراسم قرعه کشی مبارزات تیمی مسابقات جودوی قهرمانی آسیا برگزار و تیم های مردان و زنان ایران با قرعه سختی مواجه شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا رقابت های جودوی قهرمانی آسیا در بخش انفرادی از روز جمعه به میزبانی شهر تاشکند ازبکستان با حضور 235 جودوکار از 30 کشور قاره کهن، آغاز شده است.

براین اساس، قرعه کشی بخش تیمی عصر امروز (شنبه) برگزار شد تا تیم مردان ایران در گام نخست با تیم قدرتمند مغولستان روبرو شود. برنده این مبارزه در مرحله بعد مقابل برنده جدال تیم های چین تایپه و قزاقستان قرار خواهد گرفت.

همچنین، ژاپن که قهرمان جهان محسوب می شود با قرعه استراحت روبرو شده و در مرحله دوم باید به مصاف برنده دیدار تاجیکستان با چین برود. تیم ملی جودوی مردان کره جنوبی هم در دور نخست استراحت دارد و در مرحله بعد به انتظار برنده پاکستان و ازبکستان می نشیند. همچنین دو تیم افغانستان و سوریه هم با هم مبارزه دارند که برنده به مرحله بعد صعود می کند از این گروه هم یک تیم به فینال راه می یابد.

در بخش زنان، تیم ایران در دور نخست باید به مصاف قزاقستان برود و از شانس بسیار کمی برای برتری مقابل این تیم قدرتمند برخوردار است. پیروز این دیدار با برنده ژاپن و چین تایپه مبارزه می کند و در نهایت یک تیم به فینال می رسد.

در پایین جدول، مغولستان با قزاقستان و چین با ازبکستان دیدار می کنند. رقابت های بخش تیمی جودو قهرمانی آسیا فردا (یکشنبه) برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز