مدیرعامل باشگاه ذوب آهن:

برای همه کسانی که ما را تنها گذاشتند متاسفم

۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۲:۴۳
کد خبر: ۳۹۳۶۰۹
برای همه کسانی که ما را تنها گذاشتند متاسفم
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از رویه فدراسیون فوتبال در حمایت از سه نماینده ایران در آسیا شدیدا انتقاد کرد.

به گزارش برنا از اصفهان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با انتقاد شدید از رویه فدراسیون فوتبال در حمایت از سه نماینده ایران در آسیا، گفت: آقایان اگر عرضه حمایت از ما را ندارند، فوتبال را رها کنند و بروند دنبال کارشان.

به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن  سعید آذری به تقابل تیمش مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و خاطرناشن کرد: برای تمام کسانی که ما را تنها گذاشتند متاسفم. هیچ تفکری وجود ندارد که بخواهد از نمایندگان ایران در بازی مقابل تیم‌های عربستانی حمایت کند.

وی درباره ارزیابی‌اش از هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار کرد: همه مسابقات این هفته به جز دربی، کسل‌کننده و بی‌کیفیت بود. واقعا دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی زیبا و جذابی را به نمایش گذاشتند و تماشاگران بعد از سالها شاهد مبارزه جانانه دو تیم بودند.

وی درباره افت تیم ذوب‌آهن در چند هفته گذشته تاکید کرد: طی سه هفته گذشته ۸ امتیاز در لیگ برتر از دست داده‌ایم و ممکن است همین امتیازات از دست رفته به جایگاه ما در پایان فصل ضربه بزند، ولی اعتقاد داریم که همین ۴ هفته باقیمانده تعیین‌کننده است و ذوب آهن می‌تواند خودش را در جدول بالا بکشد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه این تیم سال گذشته در لیگ و در بازی آخر توانست نیم سهمیه آسیایی بگیرد، درباره توقف ذوب‌آهن برابر راه‌آهن اظهار داشت: زمین بازی ما با راه‌آهن آماده برگزاری یک دیدار زمینی و تاکتیکی نبود. کسب یک امتیاز برابر تیم سختکوش راه‌آهن عالی نبود، ولی یک امتیاز بهتر از بی‌امتیازی است. شاید همین یک امتیاز به ما در ادامه لیگ کمک کند.

آذری افزود: اگر می‌خواهیم که در لیگ برتر سهمیه آسیایی بگیریم، نباید در چهار هفته باقیمانده امتیاز از دست بدهیم. با این روش مبارزه تیم ما در هفته‌های باقیمانده به کسی سهمیه نمی‌دهند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا از نتایج ذوب‌آهن راضی هست یا خیر، گفت: اگر بگویم راضی هستم دروغ گفته‌ام و خودم را فریب داده‌ام، ولی این دلیل نمی‌شود که ناامید شوم. ما به مبارزه ادامه می‌دهیم و کاری به گذشته نداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز