از باخت مقابل برادرم ناراحت بودم

عالمیان: می‌خواهم در ریو بهتر از لندن نتیجه بگیرم

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۲:۴۸
کد خبر: ۳۹۴۳۵۷
عالمیان: می‌خواهم در ریو بهتر از لندن نتیجه بگیرم
ملی‌پوش المپیکی تنیس روی میز گفت: هدفم در المپیک این است که از تجربه لندن استفاده کنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نوشاد عالمیان در نشست خبری فدراسیون تنیس روی میز در مورد کسب سهمیه المپیک، اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم در رقابت‌های انتخابی 3 سهمیه بگیریم و جا دارد به جامعه تنیس روی میز تبریک بگویم. این می‌تواند به ورزش ما کمک کند، مسئولان فدراسیون تلاش زیادی کردند و توانستیم خوب آماده شویم.

وی در پاسخ به این سوال که هدفت برای المپیک چیست؟ عنوان کرد: من در المپیک لندن هم بوده‌ام، اما می‌خواهم در ریو 2016 بهتر از لندن نتیجه بگیرم و باید از تجربه المپیک قبلی در ریو استفاده کنم. فکرم این است که با تمرینات خوب و داشتن امکانات مناسب، برای مدال‌آوری بجنگم. این موضوع شدنی است به شرطی که امکانات خوبی داده شود.

وی درمورد باخت در فینال مرحله اول مقابل نیما برادرش، عنوان کرد: بازی سختی بود، دو برادر وقتی در این بازی مهم با هم بازی می‌کنند، یک مقدار حالت خوبی ندارد. هر دو دوست داشتیم در المپیک باشیم و تماشاگران هم از بازی ما لذت بردند. در مجموع نیما بهتر بازی کرد و برنده شد.بعد از مسابقه به دلیل اینکه باخته بودم ناراحت بودم، اما نسبت به کسب سهمیه توسط نیما خوشحال شدم. بعد از آن برای شانس مجدد تمرکز کردم و توانستم سهمیه را بگیرم.

وی درمورد اینکه گفته می‌شد بازیکن هنگ‌کنگی مقابل شما مصدوم بود، عنوان کرد: بازی اصلی من در دور دوم مقابل حریف هندی بود که باید سهمیه کسب می‌کردم، اما نشد. در بازی دوم، بازیکنی هنگ‌کنگی یک مقدار مصدوم بود. او قبلا رنک 18 دنیا بود،‌اما الان به رده 55 رسیده است. در گیم اول خیلی راحت مرا برد، اما در گیم‌های بعدی خدا کمک کرد و توانستم پیروز شوم. در مجموع خیلی استرس‌زا بود، چون اگر می‌باختم، سهمیه المپیک می‌پرید. این برد خیلی به من چسبید.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران، در مورد اینکه امکاناتی که می‌گویی چه چیزی است، عنوان کرد: کسی که می‌خواهد در المپیک مقام بیاورد، باید خیلی کار کند، باید حریفان تمرینی و اردوهای خوب خارجی داشته باشد. امیدوارم تا المپیک مسابقات تدارکاتی زیادی داشته باشیم، این امکانات نیاز است که برای المپیکی‌ها فراهم شود تا با خیال راحت‌تر بروند.همان‌طور که لطف‌الله نسبی مربیمان گفته است کسی که خوب تمرین می‌کند خودش را لایق پیروزی می‌داند. باید تا المپیک خیلی خوب تمرین کنیم و با اعتماد به نفس بیش‌تری مسابقه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز