هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس- استقلال اهواز؛

سرنوشت استقلال در دستان پرسپولیس

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۴:۰۶
کد خبر: ۳۹۴۵۸۳
در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست و هفتم تیم پرسپولیس برای ادامه صدرنشیتی به مصاف استقلال اهواز می رود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و استقلال اهواز، صدرنشین و قعرنشین لیگ روز جمعه (3 اردیبهشت 95) برای قهرمانی و بقا در لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

*موقعیت: تیم پرسپولیس که بعد از هفته ها به صدر جدول لیگ برتر آمده این روزها شرایط بسیار مطلوبی در جدول دارد. بعد از برد شیرین سرخ پوشان مقابل حریف سنتی خودشان یعنی استقلال روحیه این تیم بسیار بالا رفته و حالا که این تیم در صدر جدول قرار گرفته است تمام تلاش این تیم برای قهرمانی خواهد بود. پرسپولیس با 48 امتیاز در رده اول لیگ برتر قرار دارد و نزدیک ترین تعقیب کننده او استقلال خوزستان با 47 امتیاز است. برد سرخپوشان در شهرآورد 82 مقابل استقلال باعث شده که این تیم در بازی با استقلال اهواز نیز تمام ذهن خود را بر روی برد متمرکز کند. پرسپولیس در صورت برد در این بازی هم با 51 امتیاز در صدر خواهد ماند و با روحیه ای مضاعف به دیدار نفت در هفته بیست و هشتم خواهد رفت.

در طرف مقابل استقلال اهواز آخرین فرصت برای ماندنش در لیگ برتر را در برابر پرسپولیس دارد. اهوازی ها که بعد از گذشت 36 هفته فقط توانسته اند 13 امتیاز را کسب کنند اگر این بازی سخت برابر پرسپولیس را واگذار کند به طور یقین به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد. به نوعی می توان این بازی را سرنوشت سازترین بازی برای استقلال اهواز دانست. نکته جالب در خصوص استقلال اهواز این است که مجموعه این تیم قبل از بازی حساس خود مقابل پرسپولیس عنوان کرده اند که تیمشان از استقلال تهران قوی تر است و نتیجه بهتری برابر پرسپولیس خواهد کرد.

*حاشیه: عادل کلاه کج بازیکن تیم استقلال اهواز که سابقه حضور در تیم پرسپولیس را نیز دارد و در شهرآورد تهران نیز موفق به گلزنی شده است قطعا با انگیزه ای خاص پا به این دیدار خواهد گذاشت. اگر همچون هفته گذشته که کلاه کج مقابل سپاهان موفق به گلزنی شد در شرایط خوبی قرار داشته باشد یکی از مهم ترین مهره های اهوازی برای مقابله با پرسپولیس خواهد بود.

*ستاره: محسن مسلمان که در چند هفته اخیر یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده در بازی با استقلال نیز بهترین عملکرد را داشت و می تواند در این بازی نیز یکی از شاخص ترین مهره های سرخپوشان باشد.

در طرف دیگر عادل کلاه کج در تیم استقلال اهواز بهترین بازیکن این تیم برابر پرسپولیس خواهد بود.

*آنها که نیستند: در تیم پرسپولیس مهدی طارمی و کفشگری به دلیل سه اخطاره شدن برابر استقلال بازی برابر استقلال اهواز را از دست داده اند.

*بازی رفت: بازی دو تیم در هفته دوازدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

*آخرین بازی: تیم پرسپولیس در هفته پیش توانست در یک بازی حساس استقلال را شکست دهد.

تیم استقلال اهواز نیز مقابل سپاهان به تساوی یک بر یک دست یافت.

این بازی روز جمعه (3 اردیبهشت 95) رأس ساعت 18:10 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز