مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا-فیلیپین؛

رجبی سومین طلایی ایران

۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۵:۲۴
کد خبر: ۳۹۵۰۷۵
رجبی سومین طلایی ایران
تکواندوکار وزن ۸۰-کیلوگرم تیم ملی ایران با برتری مقابل نماینده المپیکی چین تایپه ای سومین طلای تیم کشورمان را به خود اختصاص داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ادامه این مسابقات که به میزبانی فیلیپین در مانیل جریان دارد سعید رجبی سومین طلای تیم کشورمان در این دوره از رقابتها را به خود اختصاص داد. 

وی در وزن ۸۰- کیلوگرم با برتری مقابل اکبر اتاخانوف از قرقیزستان، ماکسیم رافالوویچ از ازبکستان و فرهاد نگماتوف از تاجیکستان راهی دیدار نهایی شد و در دیدار پایانی هم در یک رقابت نزدیک ۴بر۳  لیو وی تینگ از چین تایپه که سهمیه المپیک را در اختیار داشت، پیروز شد و به نشان طلا دست پیدا کرد. 

علیرضا علیاری دومین فینالیست تیم مردان کشورمان برای کسب مدال طلا نماینده کره جنوبی را پیش رو دارد. وی در وزن ۶۸- کیلوگرم در اولین دیدار ۱۷بر۳ بنجامین سمبرانو از فیلیپین را شکست داد و با برتری ۸بر یک مقابل زولفادیل از سنگاپور  و ۱۵ بر ۸ مقابل  یو جین هوانگ از چین تایپه نیمه نهایی صعود کرد. 

تاکنون تیم مردان ایران توسط آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دو نشان طلا و ابوالفضل یعقوبی یک نشان نقره کسب کرده و در مجموع هم برای چهارمین بار عنوان قهرمانی با به خود اختصاص داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز