فاصله کم بازی ها می تواند روی ما تاثیر بگذارد

گل محمدی: تیم ما خیلی خوب می‌جنگد/ می خواهیم به جمع بالای جدولی ها برگردیم

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۱:۴۰
کد خبر: ۳۹۶۰۴۶
گل محمدی: تیم ما خیلی خوب می‌جنگد/ می خواهیم به جمع بالای جدولی ها برگردیم
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: حفظ تمرکز می‌تواند برای پیروزی در بازی فردا به ما کمک کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا در ادامه رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر ذوب آهن در یک دیدار حساس به مصاف صبا خواهد رفت.

یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن پیش از دیدار تیمش برابر صبا در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی پیش روی ما است، البته بازیکنان به خوبی می‌دانند که باید با تمام انرژی و انگیزه در این بازی حاضر شوند.

وی افزود: امیدواریم با تمرکز بسیاری بالایی که داریم به نتیجه دلخواه خود در این بازی دست پیدا کنیم، ما نباید فراموش کنیم این یکی از آخرین شانس‌هایی است که به ما کمک می‌کند تا به جمع تیم‌های بالای جدول برگردیم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه تیمی در اختیار داریم که خیلی خوب می‌جنگد، گفت: بعد از پیروزی برابر النصر انرژی مثبتی در تیم حاکم است که می‌تواند برای یک نمایش قدرتمندانه و با انگیزه به ما کمک کند.

وی افزود: بازی سنگین برابر النصر و مسافت طولانی تا اصفهان همچنین فاصله کم بازی‌ها می‌تواند روی عملکرد ما تأثیر بگذارد اما امیدوارم این تأثیر بسیار اندک باشد.

گل محمدی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: خوشبختانه برای بازی با صبا محروم نداریم. مهرداد قنبری و مسعود حسن زاده نیز مصدومان ما هستند که با تیم تمرین می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه برای بازی با صبا دو جلسه تمرین کردیم، گفت: امیدوارم فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم و در نهایت به موفقیت دست پیدا کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز