عبدالحمید احمدی در گفتگو با برنا:

جلسه هیات رییسه فدراسیون با وزیر ورزش به بررسی موضوع مدیریت فوتبال اختصاص داشت

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۹:۱۷
کد خبر: ۳۹۶۸۸۱
جلسه هیات رییسه فدراسیون با وزیر ورزش به بررسی موضوع مدیریت فوتبال اختصاص داشت
دکتر احمدی گفت: انتخابات فدراسیون فوتبال در روز مقرر برگزار خواهد شد و تمام سعی ما بر این است که انتخابات به صورت شفاف و بدون حرف و حدیث باشد تا اصلح‌ترین فرد برای فدراسیون انتخاب شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزارت ورزش و جوانان درخصوص جلسه وزیر ورزش و جوانان با هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

دکتر احمدی در گفتگو با خبرنگار برنا، با اشاره به جلسه امروز صبح هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با دکتر گودرزی، اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که پیش روی فدراسیون فوتبال قرار گرفته بود این جلسه با حضور وزیر محترم، دکتر سجادی و بنده و همچنین اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد که به مسائل و مشکلات این فدراسیون پرداخته شد.

وی در ادامه افزود: دکتر گودرزی در رابطه با بحث مدیریت و عملکرد فدراسیون فوتبال نظرات و پیشنهاداتی را داشتند که در این جلسه مطرح کردند. همچنین اعضای هیئت رئیسه فدراسیون نیز به مشکلات و موانعی که بر سر راه فوتبال در کشور قرار دارد اشاره کردند و با تعاملی که انجام شد قرار بر این است که به طور ویژه به مسائل فدراسیون فوتبال پرداخته شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فوتبال ما در شرایط ویژه ای قرار دارد و خود را برای رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 آماده می کند باید بهترین بستر برای تیم ملی فراهم شود که هم شاهد حضور تیم ایران در جام جهانی باشیم و هم اینکه در جام جهانی بتوانیم بازی های متفاوت تری نسبت به دوره های قبل نشان دهیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش و جوانان در خصوص کارلوس کی روش موضع خاصی دارد، اضافه کرد: مسئله سرمربیگری کی روش در تیم ملی فقط به فدراسیون فوتبال برمی گردد و وزارت ورزش هیچ گونه مداخله ای در این مساله نخواهد کرد البته اگر کمکی از ما خواسته شود دریغ نمی کنیم کما اینکه تا پیش از هم هر موقع نیاز به کمک وزارت ورزش و جوانان بوده ما کمک کردیم. موضع ما در قبال تیم ملی اینست که باید امکانات مورد نیاز فراهم شود و تیم ملی با فراغ بال در رقابتهای مقدماتی شرکت کند.

دکتر احمدی در پایان درخصوص انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار کرد: با توجه به اینکه خود دکتر گودرزی نیز بر انجام به موقع انتخابات فدراسیون فوتبال تأکید دارند این انتخابات در روز مقرر برگزار خواهد شد و تمام سعی ما بر این است که انتخابات به صورت شفاف و بدون حرف و حدیث باشد تا اصلح‌ترین فرد برای فدراسیون انتخاب شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز