باید از تجربه المپیک قبلی در ریو استفاده کنم

نوشاد عالمیان: می‌خواهم بهتر از لندن نتیجه بگیرم/ رویارویی دو برادر دشوار است

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۴:۴۷
کد خبر: ۳۹۷۲۲۹
نوشاد عالمیان: می‌خواهم بهتر از لندن نتیجه بگیرم/ رویارویی دو برادر دشوار است
ملی‌پوش المپیکی تنیس روی میز ایران گفت: هدفم در المپیک ۲۰۱۶ این است که از تجربه لندن استفاده کنم و بهترین نتیجه را کسب کنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نوشاد عالمیان، ملی پوش تنیس روی میز ایران در مورد کسب سهمیه المپیک، اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم در رقابت‌های انتخابی 3 سهمیه بگیریم و جا دارد به جامعه تنیس روی میز تبریک بگویم.

وی تصریح کرد: کسب سه سهمیه می‌تواند به ورزش ما کمک کند، مسئولان فدراسیون با برگزاری اردوی آمادگی تلاش زیادی کردند و توانستیم خوب آماده شویم.

عالمیان عنوان کرد: من در المپیک لندن هم بوده‌ام، اما می‌خواهم در ریو 2016 بهتر از لندن نتیجه بگیرم و باید از تجربه المپیک قبلی در ریو استفاده کنم.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران، تأکید کرد: با تمرینات خوب و داشتن امکانات مناسب می توانیم برای مدال‌آوری به میان برویم، به شرطی امکانات خوبی داده شود.

وی در مورد باخت در فینال مرحله اول مقابل نیما برادرش، عنوان کرد: بازی سختی بود، دو برادر وقتی در این بازی مهم با هم بازی می‌کنند، یک مقدار حالت خوبی ندارد. هر دو دوست داشتیم در المپیک باشیم و تماشاگران هم از بازی ما لذت بردند، در مجموع نیما بهتر بازی کرد و برنده شد.

این ملی پوش افزود: بعد از مسابقه به دلیل اینکه باخته بودم ناراحت بودم، اما نسبت به کسب سهمیه توسط نیما خوشحال شدم،  بعد از آن برای شانس مجدد تمرکز کردم و با توکل به خداوند توانستم سهمیه را بگیرم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز