پرسپولیس– نفت؛ دربی درجه ۲!

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۸:۳۸
کد خبر: ۳۹۷۲۸۷
پرسپولیس– نفت؛ دربی درجه ۲!
در ادامه بازی های لیگ برتر فوتبال در هفته بیست و هشتم در دیداری جذاب پرسپولیس میزبان نفت تهران است.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیس– نفت در حالی در دربی درجه 2 تهران به مصاف هم  می روند که این بازی برای سرخپوشان حکم یک فینال دارد.

شاگردان برانکو که در هفته های اخیر عملکرد فوق العاده ای برابر حریفان داشتند، قطعا برای ثبت بردی دیگر به میدان خواهند آمد تا جای پای خود را در صدر جدول محکم تر کنند و برای رسیدن به قهرمانی منتظر نتایج رقبا نباشند.

در سوی دیگر میدان، نفت با سرمربی استقلالی خود وارد میدان می شود. علیرضا منصوریانی که در روزهای اخیر با مصاحبه های نه چندان حرفه ای اعلام کرده برای کمک به قهرمانی استقلال مقابل پرسپولیس صف آرایی می کند.

نفت که در دیدار هفته قبل مقابل سپاهان بحران زده بازی را واگذار کرد و در شرایط مناسبی قرار ندارد باید در نظر داشته باشد مقابل بهترین خط حمله لیگ می ایستد. تیمی که این روزها مهار کردنش کار راحتی نیست و از لحاظ فنی بازی های قابل قبولی ارائه داده است. در نقطه مقابل پرسپولیس هفته قبل در بازی ای پر حاشیه با تمام مشکلات موجود بر آبی پوشان اهوازی غلبه کرد و از روحیه خوبی برخوردار است.

حال باید دید با صحبت های انجام گرفته، که به جرات می توان گفت باعث  متحدتر شدن بازیکنان پرسپولیس شده است، کدام تیم در پایان این جدال سربلند از مستطیل سبز خارج خواهد شد؟

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز