برای نخستین بار؛

تیم ملی شمشیربازی ایران در رده چهارم جهان قرار گرفت

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۰:۵۰
کد خبر: ۳۹۸۱۵۴
تیم ملی شمشیربازی ایران در رده چهارم مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی شمشیربازی ایران با کسب عنوان چهارم مسابقات قهرمانی جهان که برای نخستین بار در طول تاریخ به دست آمده به کار خود در این دوره رقابت ها پایان داد.

تیم ملی شمشیربای اسلحه سابر ایران که کار خود را در مسابقات قهرمانی جهانی در برزیل و پس از قرعه استراحت در جدول ۳۲ تیمی، با برتری برابر فرانسه در جدول ۱۶ تیمی مسابقات آغاز کرد، چهارشنبه شب در جمع هشت تیم برتر این رقابت ها مقابل آمریکا که رنکینگ اول تیمی جهان را در اختیار دارد با نتیجه ۴۵ بر ۴۰ به برتری دست یافت و برای اولین بار در طول تاریخ به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. 

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران که با ترکیب مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و فرزاد باهرارسباران و با هدایت پیمان فخری در رقابت های قهرمانی جهان شرکت کرده است، در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال برابر مجارستان صف آرایی کرد و با متحمل شدن شکست ۴۵ بر ۳۲ مقابل این تیم مدعی از صعود بازماند. 

ملی پوشان شمشیرباز ایران در مرحله رده بندی و برای کسب عنوان سوم و مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان مقابل رومانی به میدان رفت و با متحمل شدن شکست ۴۵ بر ۳۵ از کسب مدال بازماندند و به عنوان چهارم دست یافتند.

این برای نخستین بار در طول تاریخ است که تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران در مسابقات قهرمانی جهان صاحب جایگاه چهارم می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز