دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید-منچسترسیتی؛ شب خاص مهندس در سانتیاگو

۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۵:۱۰:۱۰
کد خبر: ۳۹۹۷۴۴
رئال مادرید-منچسترسیتی؛ شب خاص مهندس در سانتیاگو
مانوئل پیگرینی در آخرین روزهای سرمربیگری خود در این تیم تلاش می کند تا سیتیزن ها به فینال برسند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم های فوتبال رئال مادرید و منچسترسیتی چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند تا تکلیف فینالیست این دوره از رقابت ها مشخص شود. بازی رفت این دو تیم در ورزشگاه اتحاد به تساوی بدون گل انجامید تا دیدار برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حساسیت های بیشتری داشته باشد.

رئال امیدوار است تا کریس رونالدو به این بازی برسد و همانند دیدار رفت که به علت مصدومیت غایب بود، جای خالی اش احساس نشود. رئال در دیدارهای خانگی خود در لیگ قهرمانان امسال تا قبل از بازی با من سیتی گلی را دریافت نکرده است و با تکیه بر این امتیاز می خواهد مقابل هوادارانش جشن صعود به فینال را بگیرد. شاگردان زیدان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان موفق شدند تیم های آاس رم و وولفسبورگ را حذف کنند و من سیتی آخرین تیمی است که برای صعود به فینال پیش رو خواهد داشت. رئال در لالیگا هم پشت سر بارسلونا و اتلتیکومادرید قرار دارد و منتظر لغزش این دو تیم است تا در دو هفته پایانی مسابقات بتواند جایگاه سومی خود را بهبود ببخشد.

در طرف مقابل تیم منچسترسیتی برای اولین بار توانسته در جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان قرار بگیرد و مانوئل پیگرینی در آخرین روزهای سرمربیگری خود در این تیم تلاش می کند تا سیتیزن ها به فینال برسند. مهندس شیلیایی که سابقه مربیگری در رئال را دارد، در شبی خاص به سانتیاگو باز می گردد و می خواهد با حذف رئال توانمندی های خود را هم به مسئولان این باشگاه و هم من سیتی به اثبات برساند. سیتی در بازی رفت به لطف درخشش جوهارت دروازه بان ملی پوش خود موفق شد از گلزنی کهکشانی ها جلوگیری کند و اگر این تیم بتواند در مادرید گل بزند، راه صعودش به فینال چمپیونزلیگ هموار خواهد شد.

من سیتی به درخشش سرخیو آگوئرو و کوین دی بروین در فاز تهاجمی و احتمالا تجربه بالای یحیی توره در خط میانی امیدوار است. همچنین داوید سیلوا بازیکن خلاق اسپانیایی سیتی به علت مصدومیت در دیدار رفت، این رقابت را هم از دست می دهد. سیتی یکشنبه شب در زمین ساوتهمپتون شکست خورد و در رده چهارم لیگ جزیره باقی ماند. من سیتی پیش از دیدار با رئال موفق شده بود تیم های دیناموکیف اوکراین و پاریسن ژرمن فرانسه را حذف کند و اکنون هم مقابل پرافتخارترین تیم این رقابت ها می ایستد تا خودش را محک بزند.

این دیدار از ساعت 23:15 به وقت کشورمان آغاز می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز