با قهرمانی اسب کیهان سلیم؛

رقابت‌های اسب‌دوانی کورس بهاره برگزار شد

۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۹:۳۳
کد خبر: ۴۰۱۲۳۷
رقابت‌های اسب‌دوانی کورس بهاره برگزار شد
در دور چهارم اسب های دوخون سه تا چهار ساله 16 تا 22 امتیاز رقابت کردند که برنده این دور، اسب کلین هورس بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته ششم مسابقات اسب‌دوانی کورس بهاره گنبدکاووس عصر روز پنجشنبه با حضور گسترده مشتاقان این ورزش اصیل و سنتی منطقه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

این هفته از مسابقات در هفت دور و به مسافت 1000 و 1200 متر با شرکت 68 راس اسب برگزار شد و در دور اول که مخصوص اسب های ترکمن سه تا پنج ساله مبتدی بود، اسب کیهان سلیم اول شد و اسب های دریس خواجه و مستایا دوم و سوم شدند.

اسب های تروبرد داخلی سه تا چهار ساله مبتدی برگزار کننده دوردوم مسابقه بودند که در آن اسب های تیم پلاتینا، کینگ فایر و ریو سام به ترتیب اول تا سوم شدند و در دور سوم در میان اسب های دوخون سه تا هفت ساله 10 تا 14 امتیاز اسب بوی بلا زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و ریو سیلوا و ساوالون دوم و سوم شدند.

در دور چهارم اسب های دوخون سه تا چهار ساله 16 تا 22 امتیاز رقابت کردند که برنده این دور، اسب کلین هورس بود و شکوه و گالان نیز به مقام های دوم و سوم رسیدند و در دور پنجم نیز اسب های هلیا ، الوکاپ و یاس تریپ در میان اسب های دوخون سه تا چهار ساله 2تا 6 امتیاز حائز مقام های برتر شدند.

دور ششم مسابقه مخصوص اسب های دوخون سه تا شش ساله 24 تا 34 امتیاز بود که مقام قهرمانی این دور به اسب شاهان رسید و اسب های آذامر و بروسا نیز دوم وسوم شدند و در دور هفتم در میان اسب های تروبرد داخلی سه تا چهار ساله 24 تا 30 امتیاز نیز اسب های هج سنت، ماه مهر و تک نواز به ترتیب اول تا سوم شدند.

در پایان این مسابقات مبلغ 521 میلیون و 500هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز