انتخابات فدراسیون فوتبال هم نظیر سایر انتخابات برگزار شد؛

نظارت، نه دخالت؛ نقش اصلی وزارت ورزش و جوانان

۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۳:۴۰
کد خبر: ۴۰۲۳۷۰
نظارت، نه دخالت؛ نقش اصلی وزارت ورزش و جوانان
در دو سال و نیم گذشته انتخابات زیادی در رشته های مختلف با حضور نمایندگان وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال دیروز برگزار شد و مهدی تاج توانست با حداکثر آرا به عنوان رئیس انتخاب شود و به دوره هشت ساله علی کفاشیان پایان بدهد. به غیر از بحث انتخابات، نمی توان از نقش وزارت ورزش و جوانان در برگزاری مناسب مجمع فدراسیون به راحتی عبور کرد.

قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، صحبت های مختلفی درخصوص نحوه برگزاری این مراسم انجام شده بود و تعدادی از افراد ابراز نگرانی می کردند. صحبت هایی که در راستای ایجاد نگرانی برای مردم و علاقه مندان به این رشته پرطرفدار بود و سندیت خاصی را هم در برنداشت. در دو سال و نیم گذشته انتخابات زیادی در رشته های مختلف با حضور نمایندگان وزارتخانه برگزار شد و مشکلی هم پیش نیامده بود اما از آنجایی که فوتبال طرفداران زیادی دارد، سبب شد تا بحث انتخابات این فدراسیون سروصدای زیادی داشته باشد.

وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی ورزش، در انتخابات سایر فدراسیون ها هم تنها نقش نظارتی داشته و حضور وزیر و معاونش هم در انتخابات فدراسیون فوتبال چیزی به غیر از این نبوده است. در واقع حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان در انتخابات اتفاق جدیدی نیست و برخی مسئولان فدراسیون فوتبال بیش از پیش این مسئله را حساس کردند. وزارت ورزش و جوانان همیشه در مجامع مختلف نقش نظارتی داشته و هیچگاه بحث دخالت مطرح نبوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز