تحلیل فدراسیون جهانی بسکتبال؛

کار دشوار ایران و فیلیپین در راه انتخابی المپیک

۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۶:۳۶
کد خبر: ۴۰۲۷۵۸
کار دشوار ایران و فیلیپین در راه انتخابی المپیک
ایران و فیلیپین در شهر مانیل دو بازی دوستانه برگزار می‌کنند که اولین مسابقه پشت درهای بسته خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به دو دیدار دوستانه ایران و فیلیپین در مسیر رقابت‌های انتخابی المپیک اشاره کرده‌ است.

در این گزارش نوشته شده: تیم بسکتبال فیلیپین میزبان تیم ملی بسکتبال ایران است و بعد از برگزاری دو بازی دوستانه برابر این حریف راهی یک تور 17 روزه اروپا می‌شود و در قاره سبز اردو می‌زند.

فیلیپین میزبان یکی از سه منطقه مسابقات انتخابی المپیک ریو است و برای این رقابت‌ها آماده می‌شود.

ایران و فیلیپین در شهر مانیل دو بازی دوستانه برگزار می‌کنند که اولین مسابقه پشت درهای بسته خواهد بود. دو تیم به خوبی از یکدیگر شناخت دارند و آخرین باری که برابر هم به میدان رفتند در رقابت‌های قهرمانی آسیای سال گذشته بود؛ جایی که فیلیپین در کوارتر پایانی بازی باخته را با برد تمام کرد.

تب بالدوین سرمربی فیلیپین قرار است تیمش را راهی تورنمنتی در ایتالیا کند و در این کشور با ایتالیا، کانادا و چین رقابت می‌کند.

فیلیپین تابستان امسال میزبان کشورهای ترکیه، فرانسه، نیوزلند، سنگال و کانادا است و برای کسب سهمیه المپیک رقابت می‌کند؛ سهمیه‌ای که بدست آوردن آن با حضور فرانسه دشوار است.

فیلیپین در سال 2013 نایب قهرمان آسیا شد و به جام جهانی بسکتبال صعود کرد. در آن تورنمنت سنگال را شکست داد. در سال 2015 هم نایب قهرمان آسیا شده و حالا برای کسب سهمیه المپیک ریو تلاش می‌کند. این تیم در رقابتهای قهرمانی آسیای سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و در فینال برابر چین میزبان مغلوب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز