غلامی: دیدار با فرانسه محک خوبی برای تیم ملی است

۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۷:۰۶
کد خبر: ۴۰۳۸۸۲
غلامی: دیدار با فرانسه محک خوبی برای تیم ملی است
مدافع میانی تیم ملی والیبال گفت: دیدار تدارکاتی مقابل فرانسه محک خوبی برای ما پیش از رقابت های انتخابی المپیک است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عادل غلامی درباره شرایط تیم ملی اظهار داشت: در مدتی که در تهران اردو داشتیم تمرینات بدنسازی خوبی پشت سر گذاشتیم. پس از یک ماه تمرین، لازم بود که که مسابقه تدارکاتی داشته باشیم و قطعا فرانسه به عنوان یکی از بهترین تیم های جهان می تواند محک خوبی برای ما باشد.

وی ادامه داد: شرایط آب و هوایی فرانسه با تهران فرق دارد و به این دلیل نیاز به یکی دو روز زمان داریم تا به شرایط جدید عادت کنیم.

غلامی خاطرنشان کرد: فرانسه یکی از رقبای ما در ژاپن است و این دو مسابقه می تواند شناخت ما را از این تیم بیشتر کند و نقاط قوت و ضعف تیم خودمان را هم بیشتر برای کادر فنی روشن کند.

وی در پایان گفت: در چند سال گذشته بازیکنان تیم ملی و فدراسیون والیبال تا جایی که توانسته اند برای خوشحالی مردم از جان مایه گذاشته اند. هم خودمان آرزو داریم به المپیک برویم و هم مردم دوست دارند. از مردم می خواهم برای ما دعا کنند تا ما هم با سعی و تلاش خودمان دوباره خوشحالشان کنیم.

دیدار نخست ایران و فرانسه ساعت 20 به وقت محلی و 22 و 30 دقیقه به وقت ایران روز جمعه 24 اردیبهشت ماه در تورکوئینگ برگزار می شود.

دومین مسابقه نیز ساعت 18 به وقت محلی و 20 و 30 دقیقه به وقت ایران روز شنبه 25 اردیبهشت ماه در شهر هارنس برگزار می شود.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در مسابقات انتخابی المپیک که از هشتم خردادماه در ژاپن آغاز می شود، آماده می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز