به جوانان فرصت می دهیم

مهاجری: برای نام سپاهان این جایگاه زیبنده نیست

۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۲:۰۷
کد خبر: ۴۰۴۲۳۵
مهاجری: برای نام سپاهان این جایگاه زیبنده نیست
سرمربی پدیده مشهد در‌ رابطه با جایگاه سپاهان گفت: این جایگاه برازنده سپاهان نیست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پدیده مشهد در‌ رابطه با جایگاه سپاهان گفت: این جایگاه برازنده سپاهان نیست و انتظار می‌رفت که سپاهان حداقل در بازی فردا برای سهمیه می‌جنگید.

رضا مهاجری، سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پدیده مشهد در نشست خبری پیش از بازی برابر سپاهان اصفهان گفت: به خاطر جایگاهی که هر دو تیم در جدول ر‌قا‌بت‌ها دارند بازی از حساسیت زیادی برخوردار نیست، اما جدای از بحث نتیجه‌ گیری، سعی می‌کنیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند را ناراضی بر نگردانیم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: ما فراز و نشیب زیادی را در طی این فصل داشتیم و مشکلاتی را تحمل کردیم که تیم‌های دیگر کمتر از ما دست و پنجه نرم می‌کرد‌ند و لب به اعتراض گشودند، ولی بازیکنان ما با خویشتنداری تمرین کردند. شاید نتایج خوبی نگرفته باشیم، ولی چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند و توانستیم پدیده را برای فصل آینده در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پدیده مشهد در‌ رابطه با بازی فردا نیز خاطر‌نشان کرد: مانند سپاهان برخی از بازیکنان‌مان را در اختیار نداریم و این فرصت خوبی برای جوان‌تر ها ایجاد می‌کند و کسانی که در طول فصل فرصت بازی کردن نداشتند فردا این فرصت را خواهند داشت.

وی در‌ رابطه با جایگاه سپاهان در این فصل، تصریح کرد: برای نام سپاهان این جایگاه زیبنده نیست و حداقل انتظار می رفت که سپاهان فردا برای سهمیه گرفتن بجنگد. ما در فوتبال سابقه سه ساله داریم. در حالی که سپاهان 50 سال در لیگ بوده است و نگاه‌ها به سپاهان متفاوت بود.

مهاجری با اشاره به این که تفاوتی بین تیم پنجم تا تیم‌های آخر لیگ وجود ندارد ، عنوان کرد: در اواخر بازی‌های لیگ تفاوتی نمی‌کند که تیم پنجم باشیم یا یکی از تیم‌های پایین جدول و این باعث شده که انگیزه بازی برای این تیم‌ها وجود نداشته باشد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز