نقاط ضعف و قدرت بازیکنان مشخص خواهد شد

مهدوی: حریف تدارکاتی ایران تیم قدرتمندی است

۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۹:۰۱
کد خبر: ۴۰۴۳۳۹
مهدوی: حریف تدارکاتی ایران تیم قدرتمندی است
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: ایران در دو دیدار تدارکاتی به مصاف فرانسه می رود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: ایران در دو دیدار تدارکاتی به مصاف فرانسه می رود که قهرمان لیگ جهانی است و تیم های قدرتمند جهان محسوب می شود.

مهدی مهدوی افزود: در چند روز گذشته تمرینات بسیار خوبی پشت سر گذاشتیم. بازیکنان از نظر بدنی فشار تمرینات زیادی را تحمل کردند.

وی با بیان اینکه دو مسابقه با فرانسه برای ملی پوشان مفید خواهد بود، گفت: شاید بازیکنان کمی از تمرینات فشرده تکنیکی و تاکتیکی خسته شده باشند، اما مسابقه با فرانسه برای آنان خیلی خوب خواهد بود.

مهدوی تاکید کرد: تیم ملی والیبال فرانسه یکی از بهترین تیم های جهان است و نقاط ضعف و قدرت بازیکنان را مشخص خواهد کرد. باید نقاط ضعف را برطرف و نقاط مثبت را تقویت کنیم.

وی با ابراز امیدواری برای دستیابی کادر فنی به اهداف خود در دو مسابقه تدارکاتی با فرانسه گفت: این بازی ها برای ایجاد هماهنگی بازیکنان خیلی مهم است.

پاسور تیم ملی والیبال تاکید کرد که والیبال فرانسه در چند سال اخیر پیشرفت خوبی داشته است. این تیم در بازی های تدارکاتی با ایران میزبان است و مسابقه با قهرمان لیگ جهانی شرایط خاص خود را دارد.

وی گفت: این شرایط کمک به آمادگی تیم ایران خواهد کرد تا به جو مسابقات آشنا شود و برای مسابقات انتخابی المپیک کاملا آماده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز