هفته پایانی لیگ اسپانیا؛

نبرد بارسا و رئال برای قهرمانی در لالیگا

۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۴:۵۷
کد خبر: ۴۰۴۳۸۰
نبرد بارسا و رئال برای قهرمانی در لالیگا
در مهم ترین دیدارهای این هفته تیم های مدعی بارسلونا و رئال مادرید به ترتیب میهمان گرانادا و دپورتیوو لاکرونیا هستند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته سی و هشتم و پایانی رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا از امشب با دیدار والنسیا و رئال سوسیداد در ورزشگاه مستایا آغاز می شود. در مهم ترین دیدارهای این هفته تیم های مدعی بارسلونا و رئال مادرید به ترتیب میهمان گرانادا و دپورتیوو لاکرونیا هستند. بارسا که امسال از گردونه لیگ قهرمانان کنار رفت، تلاش می کند در لالیگا و کوپا دل ری قهرمان شود و سال را به پایان برساند.

پیروزی بارسا در زمین گرانادا به منزله قهرمانی آبی و اناری ها در لالیگاست اما رئال مادرید علاوه بر پیروزی در خانه لاکرونیا، باید منتظر توقف بارسا باشد تا به مقام قهرمانی برسد.

بارسلونا چشم به مثلث مسی، سوارز و نیمار دوخته تا بتواند حریفش را شکست بدهد و برای بیست و چهارمین بار فاتح لالیگا شود. همچنین رئالی ها که هفته آینده باید در ورزشگاه سن سیرو در دیدار فینال لیگ قهرمانان به مصاف اتلتیکومادرید بروند، به درخشش بنزما، بیل و رونالدو امیدوار هستند تا بتوانند برای سی و سومین بار قهرمان لیگ شوند.

همچنین اتلتیکومادرید که با شکست هفته قبل برابر لوانته از گردونه مدعیان کنار رفت، در دیداری تشریفاتی میزبان سلتاویگو خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز