صبا ۱ – ۱ استقلال

دایورت امید استقلال به جام حذفی

۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۸:۵۶:۰۰
کد خبر: ۴۰۴۴۷۱
دایورت امید استقلال به جام حذفی
تیم فوتبال استقلال تهران با تساوی یک بر یک نه تنها سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را گرفت بلکه امید خود را برای جام حذفی نگه داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا صبا و استقلال در قم در حالی بازی را آغاز کردند که نتیجه بازی هیچ تاثیری در سرنوشت نهایی میزبان نداشت و استقلال که دست از جام شسته بود، برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به مصاف صبا آمده بود.

همین شرایط سبب شد تا دو تیم به دور از استرس و حساسیت های همیشگی بازی را آغاز کنند تا یک بازی پر حادثه و جذاب را شاهد باشیم.

حملات دو تیم از دقایق ابتدایی آغاز شد و دروازه ها به کرات تهدید شد اما تیمی که زودتر به گل رسید صبا بود. در دقیقه 28 پاس در عمق عالی ابوالفضل ابراهیمی از سمت راست محوطه جریمه استقلال به محمد قاضی رسید که او نیز موفق شد از زاویه بسته توپ را از زیر پای رحمتی به گل اول صبا تبدیل کند تا میزبان از استقلتال پیش بیفتد.

واکنش آبی ها به گل میزبان سریع و آنی بود. در دقیقه 32 مدافع صبا سجاد شهباززاده را درون محوطه جریمه متوقف کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. ضربه پنالتی را امید ابراهیمی با یبک شوت محکم به تور دروازه صبا دوخت.

در ادامه حملاعت دو تیم ادامه یافت و صبا و استقلال هر دو یک موقعیت خطرناک به دست آوردند که البته به گل تبدیل نشد تا دو تیم با همان تساوی 1-1 به رختکن بروند.

نیمه دوم نیز پر تب و تاب و پرحادثه دنبال شد و دروازه های دو تیم به دفعات مورد حمله قرار گرفت. با این وجود مهاجمان دو تیم در زدن ضربات آخر بی دقت بودند.

در نهایت بازی با تساوی خاتمه یافت تا استقلال لیگ را روی پله سوم تمام کرده و سهمیه لیگ قهرمانان خود را قطعی کند و البته امیدهایش برای فتح جام را به جام حذفی بدوزد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز