شهریاری: تورنمنت باشگاه های جهان فوتبال ساحلی در دبی برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۱:۰۶:۱۴
کد خبر: ۴۰۶۱۲۴
شهریاری: تورنمنت باشگاه های جهان فوتبال ساحلی در دبی برگزار می شود
رییس دپارتمان فوتبال ساحلی می گوید تکلیف برگزاری مسابقات جام باشگاه های فوتبال ساحلی آسیا درنشست آتی کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC مشخص خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پریا شهریاری در ابتدا گفت: از مدت ها قبل پیگیر برگزاری مسابقات جام باشگاه های فوتبال ساحلی AFC هستیم و بدلیل اینکه فوتبال ساحلی در AFC نوپا است و این کنفدراسیون تنها مسابقات مقدماتی جام جهانی را برگزار کرده و در کارنامه خود دارد متقاعد کردن آنان جهت برگزاری مسابقات جام باشگاهها سخت بود اما در نهایت با پیگیریهای انجام شده و مساعدت های علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC پیشنهاد برگزاری مسابقات را به کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC ارائه کردیم.

وی ادامه داد: به همین منظور یکی از دستورجلسه های نشست آتی کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی ای اف سی برگزاری مسابقات جام باشگاه های فوتبال ساحلی آسیا خواهد بود. بدون شک ارائه این پیشنهاد از سوی ایران برای نخستین بار به کنفدراسیون فوتبال آسیا  نشان از پیشرو بودن کشورمان در فوتبال ساحلی آسیا است، چراکه این رشته در آسیا نوپا است و همه تلاش خود را جهت گسترش، رشد و توسعه این رشته در سطح آسیا بکار خواهیم گرفت.
 
شهریاری افزود: در واقع نامه ای از سوی کفاشیان –رییس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا مبنی بر اعلام باشگاه گلساپوش یزد بعنوان میزبان نخستین دوره از این رقابتها به AFC ارسال کردیم که در اینباره طی نشست آتی کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC تصمیم گیری خواهد شد و متعاقب آن باید در هیات رئیسه AFCتصویب شود. 
 
رییس دپارتمان فوتبال ساحلی درخصوص برگزاری تورنمنت باشگاه توسط سازمان جهانی فوتبال ساحلی در دوبی گفت: حضور رییس سازمان جهانی فوتبال ساحلی و همراهان وی در کشورمان که برای نخستین بار صورت گرفت، کار بزرگی بود و در جلساتی که با وی داشتیم از سوی آنها اعلام شد که سازمان جهانی فوتبال ساحلی قصد دارد مسابقاتی تحت عنوان «جام باشگاه های BSWW » را با حضور باشگاه های تمام قاره ها در دوبی برگزار کند. البته قرار است جزییات برگزاری این مسابقات متعاقبا از سوی سازمان جهانی اعلام شود.
 
شهریاری در ادامه خاطرنشان کرد: نکته مهمی که در این بین وجود دارد این است که مسئولیت برگزاری مسابقات جام باشگاه های فوتبال ساحلی آسیا برعهده AFC است. در صورتی که مسابقات سازمان جهانی که تحت عنوان مسابقات جام باشگاه های جهان برگزاری خواهد شد زیر نظر BSWW خواهد بود. بطور کلی برگزاری مسابقات باشگاهی در سطح بین المللی باعث ارتقا سطح باشگاه ها و لیگ کشورمان خواهد شد.
 
وی در پایان تاکید کرد: ضمنا در زمان حضور رئیس سازمان جهانی فوتبال ساحلی از تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان دعوت شد تا در تورنمنت دوستانه چین که با حضور هشت تیم سطح بالا از آسیا برگزار می شود شرکت کند که پس از تائید کادر تیم ملی و تصویب کمیته فنی، تیم ملی در شهریور ماه به چین اعزام می شود. تدارکاتی خوبی برای حضور تیم ملی در مسابقات المپیک ساحلی ویتنام و مقدماتی جام جهانی فراهم شده است و حضور در دیدارهای دوستانه و تورنمنت های بین المللی باعث آمادگی هر چه بیشتر تیم ملی می شود و امیدواریم مجددا شاهد حضور قهرمانی های تیم ملی کشورمان در عرصه های بین المللی باشیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز