در نشست اجلاس آسیایی بدمینتون؛

پوریا با دبیرکل کنفدراسیون بدمینتون آسیا دیدار کرد

۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۱:۵۹
کد خبر: ۴۰۷۵۱۴
پوریا با دبیرکل کنفدراسیون بدمینتون آسیا دیدار کرد
پوریا کسب سهمیه بازی‌ های المپیک را به صورت منطقه‌ ای شدن به دبیر کل کنفدراسیون بدمینتون آسیا پیشنهاد داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمدرضا پوریا، رییس فدراسیون بدمینتون آسیا در حاشیه نشست اجلاس آسیایی بدمینتون که در شهر کونشان چین برگزار شد با هونگ کیم، دبیر کل کنفدراسیون بدمینتون آسیا دیدار کرد.

در این دیدار پوریا از دبیر کل کنفدراسیون بدمینتون آسیا برای حضور در بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر ایران دعوت کرد و هونگ کیم نیز موافقت خود را اعلام کرد.

پوریا همچنین کسب سهمیه بازی‌های المپیک را به صورت منطقه‌ای شدن به دبیر کل کنفدراسیون بدمینتون آسیا پیشنهاد داد و او نیز قول بررسی آن را داد.

در ادامه این دیدار پوریا درخواست کرد اردوهای منطقه ای آسیا برگزار شود را عنوان نمود که با موافقت دبیر کل کنفدراسیون آسیا، مقرر شدکه این اردو آسیایی شهریورماه سال جاری زیر نظر کنفدراسیون بدمینتون آسیا در تهران برگزار شود.

در ادامه نشست آسیایی بدمینتون که با حضور «آنتوان»، رییس کنفدراسیون بدمینتون آسیا برگزار شد مقرر شد که رقابت های بدمینتون ساحلی در سال 2016 به عنوان یکی از موضوع های مورد بررسی در دستور کار قرار گرفت.

در این نشست محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون ایران از آنتوان رییس بدمینتون کنفدراسیون آسیا برای حضور در بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی فجر ایران دعوت کرد.

همچنین اجلاس جهانی بدمینتون از صبح امروز شنبه یکم خرداد ماه جاری در شهر کونشان چین آغاز شد.

در این اجلاس «اریک لارسن» گزارشی از فعالیت های فدراسیون جهانی بدمینتون در سال 2015 را ارائه کرد و در ادامه سخنان خود پاکی از دوپینگ و تعهد به درستکاری در رقابت های بین المللی را به عنوان شعار اصلی فدراسیون جهانی بدمینتون برشمرد.

در ادامه نشست جهانی مسئول کمیته مالی فدراسیون جهانی بدمینتون گزارشی از عملکرد مالی در سال 2015 را ارائه داده و اعلام داشت که با تلاش هایی که صورت گرفته است و با حمایت های اسپانسرها وضعیت مالی فدراسیون جهانی افزایش یافته است.

در ادامه این نشست برنامه های تدوین شده فدراسیون جهانی در سال 2016 با رای مثبت اعضا مورد تصویب قرار گرفت.

در حاشیه نشست جهانی محمدرضا پوریا با «توماس لوند»، دبیر کل جهانی بدمینتون نیز دیدار کرد و در مورد توسعه بدمینتون و همچنین منطقه ای شدن کسب سهمیه المپیک در آسیا به گفت و گو پرداخت.

در این دیدار، لوند قول مساعد برای بررسی این موضوع را به رئیس فدراسیون بدمینتون ایران داد.

در این دیدار همچنین دبیر کل فدراسیون جهانی بدمینتون با ابراز رضایت از برگزاری مسابقات بین المللی فجر ایران، این رقابت ها را به عنوان یک رویداد مستمر و با کیفیت عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز