استقلال ۵- ۶ ذوب آهن؛

جام طلا ذوب شد/ رستگاری یحیی در ضیافت پنالتی‌ها

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۲:۵۷:۴۰
کد خبر: ۴۱۰۸۶۷
جام طلا ذوب شد/ رستگاری یحیی در ضیافت پنالتی‌ها
تیم ذوب آهن در ضربات پنالتی با شکست استقلال به قهرمانی جام حذفی رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دو تیم استقلال و ذوب آهن در فینال جام حذفی در خرمشهر از ساعت 21 به مصاف هم رفتند.

برخلاف انتظاری که می رفت این تیم ذوب آهن بود که بازی را طوفانی شروع کرد و در همان دقایق ابتدای بازی چند فرصت را به دست آورد و در دقایق 7 و 9 توانست موقعیت گلزنی به دست آورد و حتی به گل هم رسید که قبل از به ثمر رسیدن گل داور بازی را قطع کرده بود.

حملات ذوبی ها ادامه داشت که دانیال اسماعیلی فرد در دقیقه 20 گل اول این تیم را به ثمر رساند.

بعد از گل ذوب آهن استقلال چندین حمله را روی دروازه ذوب تدارک دید که با بی دقتی بازیکنان و درخشش مظاهری به گل نرسید.

نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم این تیم استقلال بود که بازی را هجومی تر آغاز کرد و توانست چند موقعیت را روی دروازه مظاهری خلق کند. جابر انصاری در ابتدای نیمه دوم یک موقعیت برای گل تساوی استقلال داشت که با بدشانسی نتوانست به گل برسد.

حملات استقلال ادامه داشت تا اینکه روی یک ضدحمله در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب یک ضربه پنالتی شد و در دقیقه 56 با ضربه بی نقص امید ابراهیمی گل تساوی آبی پوشان به ثمر نشست.

بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی استقلال حالا این بار ذوبی ها بودند که به فکر گلزنی بودند و یکی دو موقعیت نیز روی دروازه شاگردان مظلومی ایجاد کردند که به گل تبدیل نشد. تلاش این دو تیم در 90 دقیقه بازی ثمره دیگری نداشت و علیرضا فغانی بعد از 4 دقیقه وقت اضافه سوت پایان وقتهای قانونی بازی را زد و دو تیم مجبور شدند که در 30 دقیقه وقتهای اضافه بازی را دنبال کنند.

در نیمه اول وقتهای اضافه هر دو تیم صاحب چند موقعیت شدند که با درخشش دروازه‌بانان دو تیم این موقعیت ها تبدیل به گل نشد و بازی به نیمه دوم وقتهای اضافه کشید.

در ابتدای شروع نیمه دوم وقت اضافه قاسم حدادی فر از ناحیه پا مصدوم شد ولی از آنجایی که گل محمدی سه تعویض خود را انجام داده بود حدادی فر مجبور شد با همان وضعیت به مسابقه ادامه دهد.

در نیمه دوم وقتهای اضافه ابتکار عمل بیشتر در دست ذوب آهن بود و در چندین مرحله نیز تا محوطه جریمه استقلال جلو آمدند که با بی دقتی مهاجمان فرصت ها به گل تبدیل نشد.

یکی از صحنه های جنجالی این نیمه درگیری ولید اسماعیل بازیکن تیم ذوب آهن با بازیکنان استقلال بود که چند دقیقه وقت بازی را گرفت.

در دقیقه 120 آرش برهانی در عین ناباوری پاس زیبای امید ابراهیمی را نتوانست به گل تبدیل کند که کار دو تیم به ضربات پنالتی بکشد.

n3101795-5020519

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز