رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا؛

سه کشتی گیر ایران فینالیست شدند

۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۳۵:۵۶
کد خبر: ۴۱۲۴۶۸
سه کشتی گیر ایران فینالیست شدند
سه کشتی گیر ایران به فینال و یک کشتی گیر به دیدار رده بندی رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا راه یافتند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا از امروز و با برگزاری مسابقات چهار وزن کشتی فرنگی در شهر مانیل فیلیپین در حال برگزاری است.

محمدرضا گرایی، مهدی ابراهیمی و امیرحسین حسینی نمایندگان اوزان 60، 74 و 96 کیلوگرم کشورمان به دیدار فینال این رقابت ها راه یافتند و علیرضا نجاتی نیز راهی دیدار رده بندی شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست کشتی گیری از اردن را شکست داد اما در دور بعد مقابل حریف ازبکستانی باخت و راهی دیدار رده بندی شد. حریف وی در این دیدار نماینده ای از کشور هند است.

در وزن 60 کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم کشتی گیر هندی را شکست داد وی در دور سوم نیز حریف چینی را برد و راهی دیدار فینال شد. گرایی در دیدار پایانی بعد از ظهر امروز باید به مصاف کشتی گیر قزاقستانی برود.

در وزن 74 کیلوگرم مهدی ابراهیمی در دور اول نماینده چین را شکست داد وی در دور دوم نیز حریف ترکمنستانی را مغلوب کرد و با شکست کشتی گیر قرقیزستانی در مرحله نیمه نهایی به دیدار فینال راه یافت. حریف ابراهیمی در این دیدار کشتی گیری از کشور قزاقستان است.

 در وزن 96 کیلوگرم نیز امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم کشتی گیر کره ای را مغلوب کرد وی در دور سوم نیز از سد نماینده قزاقستان گذشت و به دیدار پایانی رسید. حریف حسینی در دیدار فینال از کشتی گیری  از کشور هند است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز