والیبال انتخابی المپیک؛

هوگ: هنوز شانس صعود داریم

۱۳۹۵/۰۳/۱۵ - ۱۹:۴۸:۲۰
کد خبر: ۴۱۳۰۵۸
هوگ: هنوز شانس صعود داریم
سرمربی ملی والبیال کانادا گفت: بازیکنانم هنوز شانس صعود دارند و در صورت پیروزی در آخرین روز مسابقات احتمال کسب سهمیه داریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، گلن هوگ پس از پیروزی برابر ژاپن در نشست خبری افزود: خوشحالم که بردیم. با پیروزی در بازی فردا شانس صعود خواهیم داشت. به بازیکنانم افتخار میکنم. بازیکنان نیمکت نشینم همچون مارشال و ویگراس خیلی خوب بازی کردند.

وی درباره بازی ژاپن گفت: ژاپن تیم بسیار خوبی است بطوریکه تمام بازیکنان جوانش به خوبی با ما مقابله کردند. باید برای بازی فردا خود را آماده کنیم. از نظر ذهنی در وضعیت خوبی بسر می بریم. فردا با تمام توان به میدان خواهیم رفت.

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: ست اول، سرویس های کارآمد و دریافت های باثباتی داشتیم. از ست دوم به بعد، دریافت های ما خراب شد و حملات تیم مقابل قدرتمندتر شد.

نامبو ماساشی تاکید کرد:  اگر سرویس زن های خوب خود را در اختیار نداشتیم، بی شک دچار دردسر می شدیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال کانادا گفت: بازی فوق العاده ای بود. بازی برابر ژاپن آن هم در میان ژاپنی ها جالب است. تماشاگران ژاپنی خارق العاده اند. ما با نظم تیمی، بازی خود را ارائه دادیم.

رودی ورهوعف با تاکید بر اینکه از هم تیمی هایش رضایت دارد، گفت: در ست دوم بسیار هماهنگ کار کردیم. مقاومت و ایستادگی نشان دادیم. خوشحالم که سه امتیاز بازی را به نام خود زدیم.

تاکاشی دکیتا بازیکن ژاپن نیز گفت: نمی توانستیم المپیکی شویم. فقط می خواستیم که جلوی تماشاچیان به خوبی بازی کنیم. به همین خاطر تسلیم نشدیم و تا آخرین لحظه جنگیدیم. ست اول خوب بود. مسائلی که باید بیشتر به آن توجه کنیم برای ما روشنتر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز