یک روز خوب برای پرتاب دیسک ایران؛

سکوهای افتخار آسیا در تصرف پرتابگران ایرانی

۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۵۸:۱۶
کد خبر: ۴۱۶۱۷۸
سکوهای افتخار آسیا در تصرف پرتابگران ایرانی
پرتابگران دیسک ایران با حضور در رقابت های بین المللی ترکیه و تورنمنت آلمان صاحب عنوان های قابل توجهی شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، روز گذشته (شنبه) 22 خرداد ماه در جریان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی ترکیه و تورنمنت دوومیدانی اشتوتگارت آلمان، پرتابگران دیسک کشورمان صاحب عنوان‌های اول تا سوم شدند و مدال‌های طلا، نقره و برنز این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.

در رقابت‌های بین‌المللی ارزروم ترکیه، محمد صمیمی با پرتاب 63.76 متری بر سکوی قهرمانی ایستاد و دیگر برادرش، محمود صمیمی که با پرتاب 65 متری خود در تورنمنت پرتاب های کشور مجارستان موفق به کسب سهمیه المپیک ریو هم شده است، با ثبت رکورد 62.22 در جایگاه دوم ایستاد. بهنام شیری، پرتابگر خوش آتیه ای که 23 سال دارد، با پرتاب 60.48 متر سوم شد. بنابراین سکوی اهداء جوایز پرتاب دیسک در ارزوم با تصاحب پرتابگران ایرانی همراه بود.

در گوشه دیگری از جهان، احسان حدادی با حضور در تورنمنت دو و میدانی اشتوتگارت آلمان با پرتاب 64.65 متر به عنوان قهرمانی رسید وعملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت. نایب قهرمان پرتاب دیسک لندن با رکورد 65.22 از رقابت های لوگزامبورگ آلمان در سال 2015 سهمیه حضور در بازیهای المپیک ریو را نیز کسب کرده است.

با نگاهی به رنک برترین پرتابگران آسیا در سال جاری، به این مهم خواهیم رسید که پرتابگران کشورمان عملکرد خوبی از خود نشان داده اند و صاحب رتبه های خوبی در جمع پرتابگرانی چون، ویکاس گودا از هند، ویکتور بوتنکو و نیکولای سد یوک از روسیه شده اند.

بدون شک استعدادهای خوبی در رشته پرتاب دیسک از دیرباز تاکنون از کشورمان صاحب افتخارات مهمی در آسیا و جهان شده اند.

افتخار آفرینانی چون زنده یاد جلال کشمیری، منصور قربانی، سلمان حسام، عباس، محمد و محمود صمیمی و همچنین احسان حدادی که در رقابت های قهرمانی آسیا ،بازیهای آسیایی و المپیک صاحب عنوان های ارزرشمنی شده اند گواه این ادعاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز