بازیکنانم می‌توانند در بازی‌های آینده بهتر عمل کنند

دشان: مهم این بود که به عنوان صدرنشین گروه صعود کردیم

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۰:۱۱
کد خبر: ۴۱۹۹۴۶
دشان: مهم این بود که به عنوان صدرنشین گروه صعود کردیم
سرمربی فرانسه گفت: اگر درخشش زومر نبود ما می‌توانستیم چندین گل بزنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ادامه رقابت های یورو 2016 تیم فرانسه برابر سوییس متوقف شد. دیدیه دشان، سرمربی فرانسه پس از آنکه شاگردانش مقابل سوئیس به نتیجه تساوی رضایت دادند و به عنوان صدرنشین گروه A به مرحله بعد صعود کردند، اظهار داشت: مهم برای ما این بود که به عنوان صدرنشین گروه صعود کردیم. من کور نیستم و خیلی خوب می‌دانم که می‌توانستیم بهتر از این‌ها عمل کنیم اما ما اکنون پیش رو خود دور دوم رقابت‌ها را می‌بینیم و باید تمرکز کنیم.

وی افزود: سوئیس در این بازی در برخی از اوقات بهتر از ما عمل کرد اما ما فرصت‌های بهتری داشتیم تا به گل برسیم. این را نمی‌گویم که فرصت‌های ما بیشتر بود اما اگر کمی خوش شانس بودیم به گل می‌رسیدم. ما از حیث مالکیت توپ بر حریف برتری داشتیم. باید بیشتر تلاش کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم.

دشان در ادامه خاطرنشان کرد: یان زومر دروازه‌بان سوئیس به عنوان بهترین بازیکن این دیدار شناخته شد و این نشان‌دهنده این است که ما فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم ولی با نمایش این دروازه‌بان موفق به گلزنی نشدیم. می‌توان همیشه از عملکرد بازیکنان انتقاد کرد اما من می‌دانم که بازیکنانم می‌توانند در بازی‌های آینده بهتر عمل کنند. اگر درخشش زومر نبود ما می‌توانستیم چندین گل بزنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز