شهلا بهروزی راد قایقران پارالمپیکی:

پس از مسابقات قهرمانی جهان با انگیزه بیشتری تمرین می‌کنم

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۵۸:۳۹
کد خبر: ۴۲۱۳۶۵
پس از مسابقات قهرمانی جهان با انگیزه بیشتری تمرین می‌کنم
بانوی پارالمپیکی ایران گفت: یکی از مشکلاتی که در تیم پاراکانو وجود دارد تجهیزات ویژه ورزشی است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، قایقران تیم ملی پاراکانو در خصوص تمرینات آمادگی به منظور حضور در پارالمپیک گفت: شرایط تمرینی کاملا مساعد است و پس از قهرمانی جهان با انگیزه بیشتری کارم را دنبال می کنم.

شهلا بهروزی راد با اشاره به نتایج مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی جهان علاوه بر اینکه رکوردم را 1.3 ثانیه بهبود بخشیدم و از نظر رنکینگ نیز یک رده صعود داشتم.

وی درباره شرایط خاص قایقرانی پارا در ایران بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در تیم پاراکانو وجود دارد تجهیزات ویژه ورزشی است که به دلیل اینکه برای اولین بار قایقرانی در پارالمپیک حضور دارد کمی کمبود داریم.

این قایقران پارالمپیکی افزود: مخصوصا در مورد قایق که قایق مخصوص مسابقات پارا در ایران وجود ندارد و مجبورم قایق کایاک معمولی تمرین کنم.

بهروزی راد ادامه داد: در همین مسابقات قهرمانی جهان در دویسبورگ همه قایقرانان با قایق پاراریو که قایق مخصوص مسابقات پارالمپیک است مسابقه دادند اما من با قایق قدیمی رقابت کردم و شاید اگر قایق مخصوص مسابقات بود نتیجه بهتری می گرفتم.

تنها نماینده قایقرانی ایران در پارالمپیک تصریح کرد: البته کمیته پارالمپیک قول داده که برای مسابقات این قایق را برایم مهیا کند امیدوارم این شرایط فراهم شود چون در رکوردم بسیار موثر خواهد بود.

وی در خصوص حمایت های معسود مهدوی نیا مربی اش تاکید کرد: ایشان بیش از اینکه یک مربی باشند یک روانشناس هستند و از نظر روحی بسیار کمک می کنند. از نظر فنی هم از زمانی که با ایشان کار می کنم پیشرفت کاملا محسوسی داشتم.

بهروزی راد در پایان با اشاره به فاصله کم باقی مانده تا مسابقات ریو عنوان کرد: تقریبا 3 ماه تا پارالمپیک فرصت داریم و در شرایط فعلی حدود 90 درصد آمادگی دارم که در زمان باقی مانده به امید خدا آمادگی کامل پیدا خواهم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز