در حاشیه هشتمین دوره مسابقات جام رمضان؛

نصیری: حمایت الهه راستگو باعث ارتقا کیفی جام رمضان شده است

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۲:۰۹
کد خبر: ۴۲۱۳۹۰
نصیری: حمایت الهه راستگو باعث ارتقا کیفی جام رمضان شده است
دبیر کمیته هیات فوتبال بانوان استان تهران گفت: مسابقات جام رمضان تاکنون از هیچ حامی برون سازمانی برخوردار نبوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دبیر کمیته هیات فوتبال بانوان استان تهران از برگزاری هشتمین دوره مسابقات فوتسال بانوان جام رمضان به حمایت الهه راستگو عضو شورای شهر خبر داد.

شهرزاد نصیری در این خصوص اظهار داشت: این دوره از مسابقات که در سالن ورزشی اسماعیل زاده برگزار می شود تا 13تیر ماه به طول می انجامد و در آن 14 تیم در قالب دو گروه چهارتیمی و همچنین دوگروه سه تیمی، به مصاف هم می روند و در پایان به تیم های اول تا سوم جوایزی اهدا خواهد شد. از هر گروه تاکنون دو تیم به دور بعد صعود نموده و تیم ارمغان مهر الهه، به جهت برخورداری از بازیکنان لیگ برتر عملکرد خوبی در این رقابت ها داشته است.

نصیری با اشاره به تلاش‌های الهه راستگو (رییس کمیته مشارکتهای مردمی شورای شهر تهران) به عنوان رییس و بنیانگذار این تیم  پرطرفدار گفت: حمایت ایشان از جام رمضان و تیم های شرکت کننده درآن اتفاق مهم دیگری است که در ارتقاء کیفی این دوره بسیار موثر بوده است.

 دبیر کمیته هیات فوتبال استان تهران در ادامه ضمن اشاره به تعامل هیات فوتبال استان تهران با خیریه ارمغان مهر الهه در جهت  اجرای بهتر مسابقات گفت: مسابقات جام رمضان تاکنون از هیچ حامی  برون سازمانی برخوردار نبوده و قطعا تداوم حمایت های مالی و معنوی دکتر راستگو رخوت بازیکنان را که عدم حمایت های لازم مهمترین دلیل بروز آن بوده به انگیزه جهت کسب عناوین بهتر تبدیل خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز