مبلغ قرارداد آقای گل چه قدر است ؟

عابر بانک، راز ماندگاری طارمی در پرسپولیس

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۶:۲۲
کد خبر: ۴۲۲۵۴۲
عابر بانک، راز ماندگاری طارمی در پرسپولیس
با تمدید دو ساله قرارداد مهدی طارمی با پرسپولیس، مهم ترین سوال، مبلغ توافق شده او با این باشگاه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، پس از کشمکش های فراوان  بر سر ماندن یا رفتن مهدی طارمی، سرانجام آقای گل فصل گذشته لیگ برتر با سرخپوشان پایتخت تمدید کرد و ماندنی شد.

این اتفاق در حالی صورت گرفت که پیش از این گمانه زنی های زیادی در خصوص پیشنهادات ارائه شده به طارمی برای بازی در اروپا و لیگ های معتبراین قاره شده بود. در همین رابطه خبر از پیشنهاد تیم آکروپولیس یونان به طارمی داده شد که به دلیل پرداخت نکردن بخشی از قرارداد، این انتقال ناکام ماند.

با توجه به این مسائل، به نظر می رسد که پرسپولیس برای نگه داشتن مهاجم گلزن خود، باید مبلغ قابل توجهی را برای راضی کردن طارمی پرداخت کرده باشد.

بنا بر مستندات سازمان لیگ، مبلغ قرارداد فصل قبل مهاجم سرخپوشان، 850 میلیون تومان است که با در نظر گیری تبدیل شدن این بازیکن به یکی از ستاره های فوتبال ایران و همچنین فیکس بازی کردن در تیم ملی، پرداختی پرسپولیس به طارمی بدون شک افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

در تیمی که وحید امیری و علیرضا بیرانوند نزدیک به 5/1 میلیارد تومان دریافتی داشته اند، بعید به نظر می رسد که آقای گل فصل قبل لیگ برتر راضی به دریافتی کمتر از این مقدار شده باشد.

علاوه بر این با توجه به مساعدت حسین هدایتی برای تقبل مبلغ قرارداد مهدی طارمی، شاید بتوان یکی از گران ترین قراردادهای ثبت شده را متعلق به مهاجم بوشهری پرسپولیس دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز