پایان رافت در گفتگو با برنا:

امثال مهدی طارمی در ایران زیاد است/ این رفتارها شأن پرسپولیس را زیر سوال می‌برد

۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۵:۱۰:۲۴
کد خبر: ۴۲۳۱۷۹
امثال مهدی طارمی در ایران زیاد است/ این رفتارها شأن پرسپولیس را زیر سوال می‌برد
مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: در ایران بازیکنانی امثال مهدی طارمی زیاد است و باشگاه نباید به دنبال بازیکنان بدود.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، پایان رافت، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات صحبت کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا، اظهار داشت: به نظرم تا به اینجای کار پرسپولیس توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد. اکثر مهره هایی که جذب این تیم شده اند، ملی پوش هستند که همین مسئله کمک حال برانکو در طول فصل خواهد بود.

وی ادامه داد: علیرضا بیرانوند که یک دروازه بان قابل اعتنا است، در پرسپولیس فرصت ایران را پیدا خواهد کرد که به گلر شماره یک تیم ملی تبدیل شود. همچنین جلال حسینی با تجربه و کیفیت خودش، قدرت خط دفاعی این تیم را بالا می برد. علاوه بر این حضور ساسان انصاری و وحید امیری در خط میانی به همراه دیگر بازیکنان، پرسپولیس را به یک تیم قدرتمند و کامل تبدیل کرده است.

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره ضعف تیم این فصل در خط حمله و جذب نکردن بازیکن و بلاتکلیفی درباره حضورمهدی طارمی خاطرنشان کرد: پرسپولیس بزرگتر از هر بازیکنی است و باید هر چه زودتر تکلیف ماندن یا رفتن مهدی طارمی مشخص شود. با رفتاری که این بازیکنان انجام می دهند و برای تمدید قرارداد امروز و فردا می کنند، باشگاه زیر سوال می رود. این رفتار در شان باشگاه نیست که دنبال این مهره ها باشد و اگر آنها طلا باشند هم نباید اینگونه عمل کند.

رافت با اشاره به مهره های جایگزین طارمی در خط حمله پرسپولیس، تصریح کرد: در تیم فعلی علی علیپور بازیکنی است که در خط حمله خوب کار می کند. ضمناً در ایران امثال مهدی طارمی زیاد است. مگر خود این بازیکن از کجا به پرسپولیس آمد و درخشید؟ یا رامین رضاییان که در راه آهن کسی او را نمی شناخت، اما در پرسپولیس شناخته شد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه بر خلاف دیگر مسائل، باشگاه در این زمینه کوتاهی کرده و باید به سرعت به دنبال جذب مهاجم باشد. چون در غیر این صورت زمان را از دست خواهد داد.

نظر شما
نظرات
کمال
|
-
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
0
واقعا جای تاسف داره امثال رامین رضاییان وطارمی با آبروی پرسپولیس بازی می کنند وآقایان مدیر تیم هر روز با خواهش وتمنا از چنین بازیکنانی در خواست می کنند که در پرسپولیس بازکنند ما قهرمانی با این ذلت را نمی خواهیم آقای رضاییان وطارمی وامثالهم خواهشا از پرسپولیس بروید
ناشناس
|
-
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
0
واقعا گل گفتی..بس رو یه اینا دادن...مقصر مدیریت باشگاس...آقا قیدشون بزنین.تمام...
ناشناس
|
-
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
0
کاملا موافقم
ناشناس
|
-
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
0
شما لیاقط طارمی راندارید
ابوالقاسم
|
-
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
0
برسبولیس بزرگترازاینهاست که منت امسال طارمی یارضاییانوبکشه مابدون اونها هم قهرمانیم شک نکنیدبذاربرن بسلامت مگه ایناکیندکهاین قدربزرگشون کردید
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز