ایتالیا ۲-۰ اسپانیا؛

پرواز لاجوردی‌ها از روی قهرمان

۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۲:۲۲
کد خبر: ۴۲۳۴۷۷
پرواز لاجوردی‌ها از روی قهرمان
تیم ملی فوتبال ایتالیا از سد اسپانیا گذشت تا حریف آلمان در دور بعدی یورو شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفتمین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ تیم های ملی ایتالیا و اسپانیا برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری دو بر صفر ایتالیا به پایان رسید و لاجوردی پوشان صعود کردند تا حریف آلمان شوند.

این بازی تقابل فینالیست های دوره قبل بود جایی که ماتادورها با ۴ گل به برتری رسیده بودند. بازی دو تیم با برتری تیم آبی پوش شروع شد و اولین خطر جدی در دقیقه ۸ بود جایی که ضربه سر گراتزیانو پله را دخیا به زیبایی برگشت داد. دو دقیقه بعد ضربه برگردان جیاکرینی را دخیا با همکاری دیرک دروازه به بیرون فرستاد ولی چاکر داور ترکیه ای در تصمیمی عجیب خطای جیاکرینی روی بوسکتس را اعلام کرد.

در ادامه بازی متعادل شد و توپ در میانه های میدان در جریان بود.در ادامه شوت زمینی فابرگاس را مدافعان ایتالیا به خوبی برگشت دادند.در دقیقه ۲۵ ضربه سر زیبای پارولوی پیش تاخته به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. چهار دقیقه بعد راموس نزدیک بود دروازه خودی را باز کند که توپ او به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۳ ضربه ایستگاهی ادر را دخیا به طور ناقص برگشت داد و توپ برگشتی را کیه لینی وارد دروازه اسپانیا کرد تا آتزوری پیش بیفتد.

در ادامه بازی باز هم متعادل دنبال شد و اسپانیا نتوانست به دروازه ایتالیا نزدیک شود. در دقیقه 45 شوت جیاکرینی نزدیک بود وارد دروازه شود که دخیا به زیبایی برگشت داد.

نیمه دوم را اسپانیا تهاجمی شروع کرد و یک بار هم توسط موراتا دروازه ایتالیا را تهدید کرد اما در دقیقه ۵۷ این ایتالیا بود که تا یک قدمی گل دوم پیش رفت. ادر در حالت تک به تک با دخیا بهترین موقعیت برای گلزنی را از دست داد و توپ را به بدن دروازه‌بان اسپانیا کوبید.

بعد از آن بود که اسپانیا بر شدت حملات خود افزود. ضربه فنی پای چپ آدوریز و ضربه سر سرخیو راموس از جمله موقعیت های این تیم بود اما بهترین فرصت روی شوت سرضرب اینیستا بدست آمد که بوفون آن را دفع کرد.

در دقیقه ۹۰ بازی اسپانیا مهمترین فرصت خود را روی ضربه پیکه و واکنش عالی بوفون از دست داد تا ایتالیا یک دقیقه بعد توسط پله در یک ضد حمله به گل دوم دست یابد. این بازیکن در دهانه دروازه روی پاس دارمیان دروازه حریف را گشود.

بدین ترتیب تیم ملی ایتالیا با حذف مدافع قهرمانی راهی مرحله یک چهارم نهایی شد تا حریف آلمان در این مرحله شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز