نماینده مجلس شورای اسلامی:

مبارزه با فساد و شفاف سازی در ورزش اقدام بارز وزیر ورزش و جوانان است

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۲:۴۸
کد خبر: ۴۲۵۴۵۰
مبارزه با فساد و شفاف سازی در ورزش اقدام بارز وزیر ورزش و جوانان است
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان این که دکتر محمود گودرزی کارنامه موفقی از خود به جا گذاشته است، گفت: مبارزه با فساد، شفاف سازی و پرهیز از ایجاد حاشیه در ورزش نمونه های بارز اقدامات وزیر ورزش و جوانان است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، دکتر اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی و وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، انسجام این وزارتخانه با فدراسیون ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این انسجام، باعث رشد و بالندگی ورزش در همه زمینه ها به خصوص قهرمانی و حرفه ای می شود.

وی با بیان این که دکتر محمود گودرزی طی سه سال اخیر کارنامه موفقی از خود به جا گذاشته است، افزود: مبارزه با فساد، شفاف سازی و پرهیز از ایجاد حاشیه در ورزش نمونه های بارز اقدامات وزیر ورزش و جوانان است.

نماینده مردم در مجلس دهم توسعه ورزش همگانی را از دیگر اقدامات مثبت این وزارتخانه دانست و گفت: توسعه این بخش از ورزش می تواند توازنی در بین مناطق مختلف کشور در بخش ورزش ایجاد کند.

عباسی در عین حال افزود: واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی آغازگر راهی است که می تواند ورزش کشور و به خصوص فوتبال را متحول کند چرا که همه دنیا از خصوصی سازی ورزش سود برده است و این اقدامات باید در ایران نیز نهادینه و در کنار آن نقش حمایتی دولت تقویت شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به مسائل حوزه جوانان در کنار ورزش را مورد تاکید قرار داد و گفت: در فصل تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان قرار داریم که وزارت ورزش و جوانان می تواند با همکاری آموزش و پرورش، از فضاهای بدون استفاده بهترین بهره را در حوزه ورزش داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز