۱۰ بازیکن جدید به اردوی تیم ملی اضافه شدند

سلیمانی: هدفمان حضوری پر قدرت در رقابت های داخل سالن ترکمنستان است

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۱:۱۴
کد خبر: ۴۲۶۱۹۳
سلیمانی: هدفمان حضوری پر قدرت در رقابت های داخل سالن ترکمنستان است
سرمربی تیم ملی فوتسال پس از پایان اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال بانوان، صحبت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره برگزاری اردوهای انتخابی گفت: 4 مرحله اردوی انتخابی را برگزار کردیم که ماحصل آن انتخاب 10 بازیکن جدید است. در واقع برترین بازیکنان را در کنار دیگر ملی پوشان قرار می دهیم تا با انجام تمرینات مستمر و پی در پی، تجربه به دست آوردند تا در بازیهایی که پیش روی تیم ملی است،موفق باشیم. در واقع باید جوانترها در کنار بزرگتر ها حضور داشته باشند تا علاوه بر بالارفتن سطح کیفی جوان ها، تیم بزرگسالان نیز انگیزه پیدا کند.

وی ادامه داد: دور جدید تمرینات بازیکنان جدید و با تجربه با حضور 23 بازیکن(10 بازیکن جدید) و (13 بازیکن قدیمی) از روز 19 تیرماه در کمپ تیم های ملی آغاز می شود تا تمرینات بدنسازی خود را در مرداد ماه برگزار کنیم و از لحاظ آمادگی جسمانی، شرایط بازیکنان را به حد ایده آل برسانیم. ضمن اینکه در حاشیه تمرینات بدنسازی، تمرینات تکنیک وتاکتیک نیز در دستور کاری بازیکنان قرار دارد.
 
سلیمانی درباره برگزاری بازیهای دوستانه برای آماده سازی ملی پوشان گفت: تا مهر فقط تمرینات بدنسازی و تکنیک و تاکتیک را داشته و چند بازی داخلی با تیم های لیگ خود برگزار می کنیم. اما در مهر ماه دو مسابقه تدارکاتی با تیم ملی روسیه خواهیم داشت. همچنین مسابقات جام جهانی کوچک را نیز در پیش داریم که همانند سال های گذشته آذر ماه برگزار خواهد شد.
 
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تمام تلاش ما این است با برنامه ریزی خوب در رقابت های جام جهانی کوچک شرکت کنیم تا بازیکنان تجربه خوبی را به دست آورند و برای رقابتهای داخل سالن آسیا که در سال اینده به میزبانی ترکمنستان برگزار می شود، آماده شوند. هدف اصلی ما حضوری پر قدرت در مسابقات داخل سالن بوده و علاوه بر حفظ عنوان نایب قهرمانی، نیم نگاهی به سکوهای بالا تر داریم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز