وسواس برانکو در تمرینات سرخپوشان

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۹:۰۰
کد خبر: ۴۲۶۱۹۸
وسواس برانکو در تمرینات سرخپوشان
تیم فوتبال پرسپولیس چهارمین جلسه تمرین خود در اردوی اوکراین را متفاوت‌از قبل از ساعت 10:15 آغاز کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز با گرم کردن و انجام تمرینات سرعتی زیر نظر مارکو آغاز شد. سپس بازیکنان در قالب گروه‌های دو نفره و چهار نفره به انجام پاس‌های کوتاه و حرکت در نقاط مختلف زمین پرداختند.

تمرین صبح امروز پرفشار آغاز شد و برانکو ایوانکوویچ با وسواس فراوان و با تذکرهای پیاپی از سرخپوشان می‌خواست تمرینات تاکتیکی را دقیقا آنطور که خواسته می‌شود انجام دهند و تحت تاثیر فشار تمرینات، از دقت خود کم نکنند.

در این بخش از تمرین، سرمربی در صحبت با بازیکنان از آنها می‌خواست دقت در پاس و دقت در پیدا کردن یکدیگر را همزمان افزایش دهند.

بعد از این مرحله، بازیکنان بار دیگر به تمرینات بدنی پرداختند و در ادامه باز هم تمرینات تاکتیکی در دستور کار قرار گرفت. در این بخش بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه هافبک‌های بازیساز، تهاجمی و مهاجمان بودند که زیر نظر برانکو کار می‌کردند و گروه دوم مدافعان و هافبک‌های دفاعی بودند که زیر نظر چوک تمرین می‌کردند.

در این بخش تمرین هافبک‌های بازیساز و هجومی باید پا به توپ از میان موانع گذشته در نهایت مهاجمان را در نقطه مناسب صاحب توپ می‌کردند. برانکو در این مرحله از بازیکنان می‌خواست سرعت حرکت خود را با یکدیگر هماهنگ کنند.

پایان بخش تمرین صبح امروز سرخپوشان هم تمرینات بدنسازی بود. مارکو استیلینوویچ در این بخش بعضی تمرینات را در زمین چمن دنبال کرد. کار روی چمن در ساعت 11:20 تمام شد و پس از آن سرخپوشان راهی سالن بدنسازی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز