رونمایی از رهبر جدید فرانسه در زادگاه زیزو؛

گریزو، افسانه‌ جدید دروازه آزادی

۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۳:۱۳
کد خبر: ۴۲۸۰۲۲
گریزو، افسانه‌ جدید دروازه آزادی
اکنون سران آتلتیکو، در تیم خود نگینی را دارند که چشم تمام دنیا را خیره کرده و می‌توان با خیال راحت بر سر او چانه زد و قیمت را بالا بُرد!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دبل آنتوان گریزمان در شهر مارسی، خروس ها را در آستانه رسیدن به سومین قهرمانی در کشور خودشان قرار داد.

زیزو، قهرمان همیشگی فرانسه خواهد بود اما یک شب رویایی در مارسی (زادگاه زیدان) برای خروس‌ها باعث شد تا رقیبی جدی  برای این ابرمرد فوتبال به جهانیان معرفی شود.

مهاجم آتلتیکومادرید با دو گلی که به ژرمن ها زد، علاوه بر اینکه فرانسه را به فینال یک یوروی جذاب و دیدنی رساند، قطعا باعث خوشحالی زیاد سران آتلتیکومادرید خواهد شد چرا که اکنون آن‌ها در تیم خود نگینی را دارند که چشم تمام دنیا را خیره کرده و می‌توان با خیال راحت بر سر او چانه زد و قیمت را بالا بُرد! این گریزمان بود که سرخپوست‌ها را از باواریا و بارسلون عبور داد تا در فینال به رئال برسند و حالا اوست که فرانسه را به فینال یورو2016 رسانده است.

گل دقیقه 90 به آلبانی، دوگل برای بردن یک بازی باخته مقابل ایرلندجنوبی و دو گل به آلمانی که نفس فرانسه را بریده بود مهمترین تاثیرگذاری‌های گریزو در تیم خروس‌های سال2016 است.

در نبرد حساس نیمه نهایی، ژرمن‌ها مالک زمین بودند و فرانسوی‌ها در خاک خودشان مجبور به تحمل بازی مالکانه‌ آنها، اما گریزمان حمله می‌کرد و مدافعان فرانسه را هم با خودش به زمین حریف می‎برد تا دیکتاتوری آلمانی بر سرزمین دروازه آزادی چیره نشود!حالا او با 6گل در یورو از زیدان 5گله سبقت گرفته و پشت سر میشل‌پلاتینی 9گله ایستاده است.

پلاتینی یک جام جهانی و یک یورو را را در ویترین خروس‌ها جای داد. بعد از او زیدان بود که یک جام جهانی سخت را در خاک فرانسه نگه داشت.

حالا این گریزمان است که فرانسه را در آستانه پرچم زدن بر قله اروپا قرار داده است. قله‌ای  که پاهای رونی، راموس، هازارد و بوفون توانایی رسیدن به آن را نداشتند!

نظر شما
نظرات
مجتبی
|
-
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
0
0
به نظر من تحلیل بسیار کارشناسی و دقیقی بود.احسنا
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز